چهلمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳ کد : ۱۶۴۱۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۶۳

چهلمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی روز دوشنبه ساعت 12 در محل دفتر ریاست دانشکده با حضور اعضای شورا برگزار گردید.

درآغاز این جلسه آقای دکتر شهیدی رئیس دانشکده کشاورزی، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها، با توجه به تغییر محل خدمت سرکار خانم چاجی و انتقال ایشان به کتابخانه مرکزی، از زحمات بیدریغ و خالصانه ایشان تقدیر و تشکر  کردند و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند. 

در ادامه آقای دکتر خاشعی در بخش موارد آموزشی، از پذیرش دانشجویان بین الملل در دانشکده کشاورزی برای تمامی مقاطع تحصیلی از بهمن ماه خبر دادند و در ادامه پروپوزالهای دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در بخش پژوهشی آقای دکتر فلاحی با تأکید بر لزوم دقت در ورود اطلاعات پروپوزالها و پایان نامه ها در سامانه ایرانداک توسط دانشجویان از مدیران گروه و اساتید درخواست نمودند تا یکنواختی در فصل بندی پایان نامه ها طبق شیوه نامه مصوب دانشگاه مد نظر قرار گیرد.در پایان نیز ایشان از عومل اجرایی هفته پژوهش در برگزاری باشکوه سخنرانی ها و نشستهای علمی تقدیر و تشکر نمودند.

آقای دکتر غیاثی مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشکده کشاورزی در پایان ضمن اعلام اختتام کارگاههای کارآفرینی هفته پژوهش، فرصت مطالعاتی یکساله آقای دکتر آذرمی در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی را اطلاع رسانی نمودند.

آخرین ویرایش۰۷ دی ۱۴۰۰