برگزاری ششمین جلسه کافه کتاب دانشکده کشاورزی

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۶ کد : ۱۶۶۹۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۴۶

ششمین جلسه کافه کتاب دانشکده کشاورزی روز دوشنبه 1400/10/27 ساعت 12:15 با حضور گرم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه دانشکده کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر پور رضا به عنوان سخنران ویژه به نقد و بررسی کتاب " افکارتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند" تألیف برایان تریسی ترجمه گیتی شهیدی پرداختند.

 برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از بهترین متفکران و نویسندگان در زمینهٔ پیشرفت درونی و موفقیت شخصی در جهان است. کتاب‌های او به مردم کمک کرد تا بیشترین استفاده را از خود و استعدادهایشان ببرند .او در دنیای سخنرانی و نوشتن همچون نوری درخشان است. وی اندیشه‌ای باورنکردنی را برای خود و هزاران انسان دیگر عملی کرده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافته است. اندیشهٔ برایان در این کتاب الهام‌بخش شما خواهد بود تا همان کار یا بیش‌تر از آن را انجام دهید.

این کتاب که در 12 فصل تألیف شده، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باورنکردنی خود را آزاد کنید. روند مرحله به مرحلهٔ موفقیت عظیمی را می‌آموزید که در نهایت بسیار آسان و بی‌زحمت آن را به کار می‌بندید. این استراتژی موفقیت آن چنان منطقی و جذاب و آن قدر کامل و جامع و سودمند است که همچون راه میان‌بری در عملکرد شخصی شما مؤثر است. اگر می‌خواهید دربارهٔ موضوعی بیندیشید، بزرگ بیندیشید تا نتایج عظیمی به دست آورید.   با مطالعهٔ این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید.

 در پایان حاضرین در جلسه نظرات و برداشتهای خود را از کتاب و راه حل های تغییر افکار را ارائه دادند

.

 

آخرین ویرایش۲۸ دی ۱۴۰۰