انتصاب دکتر سیدجواد حسینی واشان به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۹ کد : ۱۸۱۱۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۲۹۴

براساس حکم جداگانه‌ای از سوی دکتر لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر سیدجواد حسینی‌واشان به سمت سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شدند.

در آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش، فناوری و نوآوری که روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن جلسات شکوه شرق دانشگاه برگزار شد، دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند با درود به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله العظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و تحیت به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامت و طول عمر با برکت برای مقام عظمای ولایت و آرزوی توفیق و تأیید برای همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت شهادی امیر مؤمنان علی(ع) به محضر حاضران در این جلسه، گفت: آشنایی اینجانب با استاد بزرگوار آقای دکتر آیتی به سالیان قبل بر می‌گردد که در این مدت از اخلاق و متانت و تجربیات آنها استفاده کردیم. وی با اعلام اینکه تغییرات در جهت پویایی، نشاط و شادابی مجموعه ایجاد می‌شود، گفت: امیدواریم با حضور دکتر حسینی واشان شاهد نشاط و پویایی بیش از پیش در این مجموعه‌ باشیم. وی از عزیزانی که خدمات ارزنده ای را در سالیان سال در این مجموعه انجام داده اند قدردانی کرد و افزود: تمام افرادی که در هیأت رئیسه دانشگاه هستند از سرمایه‌های دانشگاه می‌باشند که لازم است از تجربیات و اندیشه‌های آنها در جهت پیشبرد امور استفاده شود. وی افزود: مسئولیت‌ها امانتی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد، امانتی که ما مدیون خون شهدای والامقام هستیم که امروز به دست ما رسیده است. دکتر لامعی با تشکر از قبول زحمت توسط دکتر حسینی واشان ابراز امیدواری کرد در این  حوزه شاهد تحول اساسی با استفاده از تجربیات اندیشه ها و برنامه های دانشگاه در چارچوب قانون و برنامه ۵ ساله باشیم. 

جت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، با تسلیت شهادت حضرت امام علی(ع) گفت: تغییرات در جهت چرخش نخبگان صورت می‌گیرد. 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با نقل مطلبی از مرحوم آیت الله مجتهدی شبستری گفت: فردی از جانبازی که در میادین دفاع مقدس هر دو چشم خود را از دست داده بود و به مرتبه جانبازی نائل شده بود سؤال کرد آیا دوست نداری یکبار دیگر دنیا را ببینی و وی در جواب اعلام کرد: خیر و در چرای مسأله یادآور شد دوست ندارم به معامله‌ای که با خدا انجام داده‌ام مجدد فکر نمایم. وی ادامه داد: این صندلی‌ها با بهای گرانی از آن آدم‌ها به ما رسیده است و برای همه جانبازان آرزوی سلامت و شفا داریم و از خدا بخواهیم این توفیق را نصیب همه ما نماید. اگر ما برای خدا گام برداریم و تصیم به خدمت بگیریم خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد. حجت الاسلام جعفری با تشکر از دیدگاه وسیع دکتر آیتی  از این سرمایه‌های نظام تشکر کرد. وی با تبریک به دکتر حسینی‌واشان برای ایشان آروزی موفقیت کرد .

دکتر حسینی‌واشان، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تقدیر و تشکر از اعتماد دکتر لامعی گفت: امیدوارم به نحو احسنت امور این حوزه را با همیاری تمامی اعضای هیأت علمی و مدیران ستادی حوزه با نیروی جدیدی به پیش ببریم.
وی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی دانشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند متعال و تمامی اعضای هیأت علمی دانشگاه در راستای کیفیت آموزشی و ایجاد رشته و پرورش دانشجوی خلاق و توانمند حرکت نماییم.

 

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱