برگزاری سومین جلسه شورای دانشکده کشاورزی

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۵ کد : ۱۸۳۴۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۳۷

سومین جلسه شورای دانشکده کشاورزی در سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۳ در محل دفتر ریاست دانشکده با حضور اعضای شورا برگزار گردید.

درآغاز جلسه دکتر جهانی ضمن تبریک دهه سرآمدی آموزش و بزرگداشت مقام معلم به اساتید و کارشناسان برتر دانشکده کشاورزی تبریک و تهنیت گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. همچنین ضمن تشکر از دکتر غیاثی به دلیل قبول زحمت معاون پژوهشی دانشکده از زحمات قابل تحسین دکتر فلاحی در دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمودند.

سپس در بخش آموزشی دکتر محمودی معاون آموزشی دانشکده موارد مهم با توجه به حضور دانشجویان در دانشکده را مطرح کردند و از مدیران گروه و اساتید درخواست نمودند چنانچه اشکالاتی در مورد کلاسهای حضوری وجود دارد حتماً اعلام شود تا در اسرع وقت حل و بررسی شود.همچنین ایشان اشاره کردند با توجه به حضوری شدن کلاسها امکان دورکاری برای اعضای هیأت علمی نخواهد بود. بررسی پیشنهاده های دانشجویان و حـد نصاب پیشـنهادی در هر رشـته-گرایش و تاریـخهای مرحله دوم مصاحبه دکتری نیز از موارد دیگر مطرح شده در بخش آموزشی بود. در بخش پژوهشی نیز دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی دانشکده به بررسی و ارزیابی مجدد تعرفه های آزمایشگاهی در دانشکده اشاره کردند.

آخرین ویرایش۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱