چهارمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۷ کد : ۱۸۶۷۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۷۱

چهارمین جلسه شورای دانشکده کشاورزی روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳ با حضور اعضای شورا در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.

در آغاز جلسه دکتر جهانی رئیس دانشکده کشاورزی ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی از خدمات دکتر پور رضا بیلندی مدیرقبلی گروه آموزشی علوم و مهندسی آب تقدیر و تشکر کردند و ضمن تبریک به دکتر رمضانی برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت نمودند. همچنین با توجه به انتصاب دکتر نوعی به عنوان مسئول کارآفرینی دانشکده ضمن تبریک به ایشان از خدمات دکتر غیاثی در زمان تصدی این پست تشکر و قدردانی کردند. موارد مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مصاحبه حضوری دکتری، تشویق دانشجویان برای شرکت در المپیادهای علمی دانشجویی، ارسال موارد پیشنهادی در خصوص بازنگری در ماده ۱ ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه (فعالیتهای فرهنگی ، تربیتی و اجتماعی)و شیوه امتیازدهی تا پایات وقت سه شنبه مورخ ۳ خرداد ۱۴۰۱ جهت جمع بندی و ارسال به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از موارد پیش از دستور این جلسه بود.

دکتر محمودی، معاون آموزشی دانشکده نیز ضمن تبریک به دکتر رمضانی و دکتر نوعی از خدمات دکتر پور رضا و دکتر غیاثی تشکر و قدردانی کردند. بررسی و تکمیل مدارک دانشجویان مصاحبه دکتری بدون آزمون و باآزمون، برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از ترافیک و تراکم در یک روز خاص برای انجام مصاحبه، نظارت بر تکمیل  واضح و دقیق درخواستهای دانشجویی، برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری آزمونهای پایان ترم دانشجویان و تصمیم گیری برای نحوه برگزاری آزمونهای مشترک دانشجویان دانشکده کشاورزی و دانشجویان دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و بررسی پیشنهاده های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در بخش موارد آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان جلسه در بخش پژوهشی، گزارش عملکرد گروه تنش های محیطی علوم دامی، (شامل برگزاری همایش، چاپ دو مقاله علمی - پژوهشی، چهار مقاله همایشی، برگزاری دوگارگاه، ترجمه کتاب، تصویب چارت سازمانی گروههای پژوهشی) ، بررسی طرح های پژوهشی، هماهنگی و همکاری با دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام کارهای تحقیقاتی و استفاده از آزمایشگاهها و دامپروری در ساعت غیر اداری و بررسی تعرفه های آزمایشگاهی از مواردی بود که دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی مطرح کردند.

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۴۰۱