انتصاب مدیر گروه‌های آموزشی زراعت و اصلاح نباتات و علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۷ کد : ۱۸۷۷۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۴۵

براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر مهدی هدایتی‌زاده عضو هیأت علمی گروه آموزشی گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات به مدت دو سال به سمت مدیر گروه‌های آموزشـی زراعت و اصلاح نباتات و علوم و مهندسـی خاک دانشکده کشاورزی منصوب شد.

در ابلاغ صادره آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سـال به عنـوان مدیر گروه‌های آموزشـی زراعت و اصلاح نباتات و علوم و مهندسـی خاک دانشکده کشاورزی منصوب می‌شویـد. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند‌چشم‌انداز و برنامۀ 5 سـاله گروه، در خصوص نظـارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه و دیگر دسـتورالعمل‌های اقـدام لازم مبذول فرمایید.
با توجه به انتصاب دکتر سهراب محمودی در مسـئولیت جدید معاون آموزشـی دانشـکده کشاورزی، دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر ایشان در سمت مـدیر گروه‌های آموزشـی زراعت و اصلاح نباتات و علوم و مهندسـی خاک دانشـکده کشاورزی اعلام کرد.
دکتر هدایتی‌زاده استادیار گروه آموزشی زراعت دانشکده کشاورزی است که در سال 1392 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مکانیزاسیون کشاورزی - انرژی‌های تجدیدپذیر از دانشگاه تبریز سب کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان "نوین انرژی پژوهان خوش آتیه" ، ثبت دو اختراع، ترجمه دو عنوان کتاب، 11 مقاله ژورنالی و چهار مقاله کنفرانسی بخشی از سوابق اجرایی و پژوهشی دکتر هدایتی‌زاده است.

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۴۰۱