هفتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۹۸۵۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۴۷

هفتمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ساعت ۱۰ در محل دفتر ریاست پردیس برگزار گردید.

در آغاز دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر هفته دولت را تبریک و تهنیت گفتند.همچنین ضمن قدردانی از مدیران گروهها و اساتید محترم بابت مکاتبات آموزشی و ارائه طرحهای تأسیس رشته های جدید در مقطع ارشد و دکتری اظهار امیدواری کردند تا از این طریق بتوان به اهداف پیش بینی شده نزدیک تر شد. 

تبادل نظر در مورد زمان برگزاری جلسه اساتید راهنما و مدیران گروههای آموزشی با دکتر صمدیه، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه، در راستای ارتقای سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان، بحث پیرامون تأسیس رشته دامپزشکی در قالب طرح تعاون دانشگاه با طرح توجیهی دکتر سریر،  رشته مهندسی فناوری تولید و فرآوری خوراک دام و طیور با طرح توجیهی دکتر فتحی نسری و بیان مصوبه گروه مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تأسیس رشته اکوهیدرولوژی و تقاضای جذب دکتر ناظری تهرودی برای گروه علوم و مهندسی آب از مواردی بود که توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه در بخش آموزشی به درخواستها و پروپوزالهای دانشجویان پرداخته شد . درحوزه پژوهشی نیز دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس به بررسی و تبادل نظر در مورد مابقی تعرفه آزمایشگاهی و طرحهای پژوهشی پرداختند. در پایان دکتر نوعی مسئول کارآفرینی دانشکده موارد مربوط به این حوزه را مطرح نمودند.

آخرین ویرایش۰۸ شهریور ۱۴۰۱