نهمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۰۲۷۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۷۶

نهمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲  با حضور کلیه  اعضا در محل دفتر ریاست پردیس برگزار گردید.

در آغاز این جلسه دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید جزئیاتی پیرامون جشنواره ملی زرشک ارائه دادند. این جشنواره قرار است با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه بیرجند در بازه زمانی ۲۱ الی ۲۷ مهر ماه برگزار شود و در حاشیه این جشنواره کارگاهی با عنوان تولید زرشک ارگانیک با ظرفیت ۳۰ نفر توسط دانشکده کشاورزی برنامه ریزی شده است. دکتر جهانی همچنین از برگزاری تور بازدید از مزارع زرشک حاجی آباد خبر دادند و اظهار امیدواری کردند که بتوانیم در طی این بازدید از تبادل نظر اساتید و صاحبنظران این حوزه نیز بهرهمند شویم. بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری از پردیس کشاورزی و پهنه علم و فناوری از مواردی دیگری بود که توسط ایشان اطلاع رسانی گردید.

در ادامه دکتر محمودی نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و خداقوت به تمامی همکاران پردیس موارد آموزشی و پروپوزالهای دانشجویی را مطرح نمودند و در حوزه پژوهشی دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس به اختتام چندطرح پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویی اشاره نمودند.

دکتر نوعی مسئول کارآفرینی و ارتباط صنعت پردیس نیز از برگزاری جشن رویدادهای استارتاپی دانشجویی در حوزه کارآفرینی و اجرای برنامه هایی در این خصوص در ۸ آبانماه در پردیس کشاورزی خبردادند.

در پایان جلسه نیز دکتر بخشی معاون اداری و مالی پردیس درخواست دکتر غیاثی در خصوص تأمین دام سبک تحقیقاتی مورد نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت سرپرستی؛ و درخواست دکتر امینی مبنی بر نیاز گروه باغبانی به ۲۰۰۰ متر زمین و یک شاسی از نهالستان به دنبال حضوری شدن دانشگاه و لزوم انجام دروس عملی گروه باغبانی در نهالستان را مطرح نمودند.

آخرین ویرایش۱۲ مهر ۱۴۰۱