دهمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۰۶۵۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۹۰

دهمین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲ در دفتر ریاست پردیس با حضور کلیه اعضای شورا برگزار گردید.

در آغاز این جلسه دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن عرض تشکر و قدردانی از دکتر رضایی جهت قبول سمت مدیر گروه محیط زیست برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی و همچنین از زحمات خانم دکتر یوسفی نیز در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین ایشان از کلیه همکاران و عوامل اجرایی جشنواره ملی زرشک در دانشگاه بیرجند تقدیر و تشکر کردند.اختتامیه این جشنواره با حضور رئیس دانشگاه بیرجند، معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس اتاق بازرگانی کشور، رؤسای شرکت‌های سرمایه گذاری، نمایندگان مردم استان، مسئولان و کشاورزان خراسان جنوبی روز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.ایشان اشاره کردند که برگزاری کارگاه، همایش علمی، نمایشگاه و رویداد استارتاپی از برنامه‌های اجراشده توسط کمیته علمی این جشنواره توسط دانشگاه بیرجند بوده است.

در بخش آموزشی دکتر محمودی، معاون آموزشی پردیس، نیز ضمن عرض تبریک خدمت دکتر رضایی و آرزوی موفقیت برای ایشان، از کلیه همکارانی که در برگزاری جلسه معارفه دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ تلاش کردند تقدیر و تشکر نمودند.در ادامه به بررسی درخواستهای آموزشی گروهها و بررسی پروپوزالهای دانشجویی پرداخته شد.

در بخش پژوهشی نیز دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس، به طرحهای پژوهشی، اطلاع رسانی جهت فراخوان نمایشگاه ایران ساخت ، بارگذاری فایلهای pdf سخنرانی های علمی به مناسبت هفته پژوهش در سامانه پویا و بررسی و تصویب تعرفه آزمایشگاه تکنولوژی بذر و گلخانه تحقیقاتی اشاره کردند. سپس مسئول کتابخانه پردیس گزارشی از امور انجام شده در کتابخانه را ارائه داد و درباره برخی از مشکلات و موانع موجود در کتابخانه پردیس بحث و تبادل نظر شد.

درپایان دکتر نوعی مسول کارآفرینی و ارتباط با صنعت ضمن اعلام اختتام یک دانشنامه تقاضا محور  با راهنمایی خانم دکتر یوسفی ،طرح خارج از دانشگاه خانم دکتر جهانی شکیب و برگزاری کارگاه اتوکددر مهندسی آب توسط دکتر رمضانی، به برگزاری پیش رویداد جذب ایده در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته با تأکید بر محصول استراتژیک زرشک در دانشگاه بیرجند اشاره کردند که همزمان با برگزاری جشنواره ملی زرشک در استان خراسان جنوبی، روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ به همت کمیته علمی این جشنواره در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۳ آبان ۱۴۰۱