برگزاری بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست توسط مرکز مشاوره و توانمندسازی و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳ کد : ۲۰۶۹۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۹۹

بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات پردیس کشاورزی با حضور مهندس گندمی، دکتر دقیقی، خانم دکتر فلکی و خانم فاطمه علی آبادی مسئول طرح مربیان همتا در مرکز مشاوره و توانمندسازی، مربیان همتای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و اعضای کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند، به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار گردید.

در این برنامه دانشجویان از محیط آموزشی پردیس کشاورزی، مزرعه تحقیقاتی، باغ امیرآباد و مجموعه دامپروری بازدید به عمل آوردند. در ابتدا  مهندس گندمی به معرفی ادوات کشاورزی پرداختند و سپس دانشجویان در مزرعه تحقیقاتی پردیس کشاورزی با انواع کشت و محصولات مزرعه آشنا شدند. در ادامه در باغ امیرآباد، سید امیرحسین حسینی سرمربی همتا گروه زراعت به معرفی طرح مربیان همتا و رشته زراعت پرداختند و در انتهای برنامه، دانشجویان از مجموعه دامپروری بازدید کردند. این بازدید با استقبال زیاد دانشجویان نوورود همراه بود.

آخرین ویرایش۰۷ آبان ۱۴۰۱