نشست تخصصی ارائه برخی دستاوردها و توانایی های پژوهشی کاربردی به صنعت دام و طیور استان خراسان جنوبی: فرصتها و چالشها(نظریات اقتصاد پژوهش) برگزار شد.

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۵ کد : ۲۱۷۹۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۷۰

 به مناسبت هفته پژوهش "نشست تخصصی ارائه برخی دستاوردها و توانایی های پژوهشی کاربردی به صنعت دام و طیور استان خراسان جنوبی:فرصتها و چالشها(نظریات اقتصاد پژوهش) " روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰ - ۸:۳۰ در آمفی تأتر پردیس با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی برگزار گردید.

 رویداد استارتاپی و کارآفرینی نیز با عنوان "نشست ارائه دستاوردهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته علوم دامی به صنعت دام و طیور (کارآفرینی و تولید دانش بنیان)"  در ادامه این نشست ساعت ۱۱:۳۰ - ۱۰ در آمفی تأتر صورت پذیرفت.

در ادامه جلسه دیداری بین دکتر جهانی رئیس پردیس،  دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس و دکتر نعیمی پور مدیر گروه علوم دامی با مدیرکل دامپزشکی استان و هیأت همراه، معاون طیور سازمان جهاد کشاورزی استان،آقای مهندس خیریه مدیر عامل کارخانه خوراک دام ستاره کیان در محل دفتر ریاست برگزار شد و پیگیری تأسیس دانشکده دامپزشکی از اهم مسائلی بود که در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۱