پانزدهمین جلسه شورای پردیس، کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست

۰۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۵ کد : ۲۲۱۶۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۶۳

پانزدهمین جلسه شورای پردیس، کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ساعت ۱۲ در دفتر ریاست پردیس برگزار گردید.

در آغاز جلسه دکتر جهانی رئیس پردیس ضمن تسلیت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) در گذشت پدرخانم محترم دکتر رضائی را نیز تسلیت عرض کردند و برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی صبر نمودند.

س‍پس دکتر محمودی معاون آموزشی پردیس ضمن تشکر از دکتر چزگی بابت حضورشان در جلسه اهم موارد آموزشی را مطرح نمودند و با توجه به نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم در این خصوص مواردی جهت هماهنگی های لازم مطرح شد.

دکتر بخشی معاون اداری و مالی پردیس در ادامه جلسه به نحوه ثبت و تأیید مرخصی ها و مأموریتهای کارشناسان و سند راهبردی دانشگاه اشاره کردند واز کلیه گروههای آموزشی و بخشهای مختلف پردیس در خواست نمودند برنامه ها و فعالیتهای مهم هر حوزه را در راستای سند چشم انداز 5 ساله دانشگاه آماده و ارسال نمایند.

دکتر غیاثی مسئول امور پژوهشی پردیس نیز در بخش پژوهشی از اختتام دو طرح پژوهشی و تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی تهران برای شرکتهای دانش بنیان حوزه کشاورزی خبردادند.

در پایان دکتر نوعی مسئول کارآفرینی و ارتباط با صنعت و دانشگاه از درخواست دکتر غیاثی مبنی بر برگزاری کارگاه آموزشی آنالیز خوراک دام با همکاری سازمان فنی حرفه ای به مدت 83 ساعت طبق استاندارد فنی وحرفه ای اشاره نمودند.

 

آخرین ویرایش۰۳ بهمن ۱۴۰۱