انتصاب مدیر گروه‌های آموزشی گیاه پزشکی و علوم و مهندسی باغبانی دانشکده کشاورزی

۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۱ کد : ۲۲۹۳۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۸۶

طی ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر جواد نوعی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی گیاه پزشکی به مـدت دو سـال به عنـوان مدیر گروه‌های آموزشــی گیاه پزشـکی و علوم و مهندسـی باغبانی دانشـکده کشاورزی منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر بـه مراتـب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌هـای علمی و اجرایی جنـاب‌عـالی، بـه مـوجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشـی، به مـدت دو سـال به عنـوان مدیر گروه‌های آموزشــی گیاه پزشـکی و علوم و مهندسـی باغبانی دانشـکده کشاورزی منصوب می‌شوید. مقتضـی است ضـمن مطالعه دقیق سـند چشم‌انداز و برنامۀ 5 ســاله گروه، در خصوص نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه جامع مـدیریت دانشـگاهها و موسـسات آموزش عالی، پژوهشـی و فناوری، رئوس انتظارات دانشـگاه (بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت، ارزیابی و تضـمین کیفیت و سـند چشم‌انداز)، و دستورالعمل میزان و نحوه حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشگاه در طرح‌های تمام وقت عادی و ویژه اقـدام لازم مبذول فرمایید.
دکتر نوعی در سال ۱۳۹۲ مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته حشره‌شناسی از دانشگاه گیلان کسب کرد.
معاونت گروه گیاهپزشکی و باغبانی، مسئول آزمایشگاه حشره شناسی، عضو انجمن کنه شناسی ایران، مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت  انتشار ۱۱ مقاله در همایش‌ها و 36 مقاله در نشریات  بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
همچنین دکتر لامعی در پایان دوران انتصاب دکتر محمدحسین امینی فرد، در سـمت مدیر گروه‌های آموزشـی گیاه‌پزشکی و علوم و مهندسی باغبانی دانشکده کشاورزی مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر ایشان اعلام کرد.

آخرین ویرایش۰۹ اسفند ۱۴۰۱