اولین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در سال ۱۴۰۲

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۳۳۹۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۸۹۰

اولین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در سال ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۰ در دفتر ریاست پردیس با حضور اعضای شورا برگزار گردید.

در اغاز جلسه دکتر جهانی ریاست پردیس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، ایام شهادت جانسوز مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب را تسلیت گفتند.

سپس دکتر بخشی معاون اداری و مالی پردیس نیز ضمن تسلیت این ایام و لیالی قدر شهادت امام علی (ع) را تسلیت عرض نموده و در خصوص سند راهبردی دانشگاه از کلیه مدیران گروههاو همکاران درخواست نمودند برنامه های مربوط به حوزه های کاری خود را در راستای برنامه های راهبردی همراه با مستندات جهت تخصیص بودجه به واحد اداری و مالی پردیس ارجاع نمایند.ایشان بیان داشتند قرار است با توجه به تخصیص بودجه سال ۱۴۰۲ به پهنه امیریه اولویتها در نظر گرفته شود. آمادسازی ۴ کلاس برای بهره برداری در ساختمان تحصیلات تکمیلی پردیس، تجهیز گلخانه تحقیقاتی، تجهیز و استفاده از ساختمان ماهک، اجرای آبیاری نوین جهت فضای سبز پردیس، تجهیز آزمایشگاهها خرید تجهیزات کتابخانه از مواردی بود که در بودجه بندی سال آینده لحاظ خواهد شد.

دکتر غیاثی معاون پژوهشی پردیس نیز در ادامه به مناسب سازی ساختمان پردیس برای دانشجویان معلول، ایمن سازی آزمایشگاهها و اصلاح ساختار ساختمانی آزمایشگاهها اشاره کردند که می بایست در سال جاری روی آن سرمایه گذاری شود.سپس موارد پژوهشی شامل تهیه گزارش عملکرد دوساله گروه پژوهشی گیاه و تنشهای محیطی توسط دکتر فلاحی و تعرفه های گلخانه تحقیقاتی را مطرح نمودند. 

 دکتر نوعی مسئول کار آفرینی پردیس به درخواست دکتر فلاحی جهت اختتام طرح برون دانشگاهی با پژوهشکده زعفران تربت حیدریه اشاره نمودند.

در بخش آموزشی نیز دکتر محمودی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس، موارد آموزشی و درخواستهای دانشجویی را بررسی نمودند. تأیید آموزانه ها، برنامه ریزی برای برگزاری کارگاههای دهه سرآمدی آموزش توسط اساتید و دانشجویان دکترا، بررسی درخواست دانشجویان متقاضی آزمون جامع در نیمسال دوم، امتیاز دهی برای معرفی سرآمدان آموزش، ارزیابی عملکرد کارکنان توسط مدیران، درخواستهای گروهها جهت جذب هیأت علمی از مواردی بود که در این بخش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرین ویرایش۲۲ فروردین ۱۴۰۲