به مناسبت هفته پژوهش به همت شرکت تاوا جوانه سبز با همکاری هسته کار آفرینی پردیس کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست و مربیان همتا برگزار شد؛

بازدیددانشجویان نوورود از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۷ کد : ۲۶۰۹۲ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۷۵

بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات پردیس کشاورزی ۱۲آذرماه ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار شد.

در این برنامه که با حضور دکتر جواد نوعی، مسئول کارآفرینی پردیس، مهندس مسعود گندمی سرپرست واحد مزرعه پردیس، خانم علی آبادی، کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه و سید امیرحسین حسینی، سرمربی همتای پردیس برگزار شد، دانشجویان از محیط آموزشی پردیس کشاورزی، مزرعه تحقیقاتی، باغ امیرآباد و مجموعه دامپروری بازدید به عمل آوردند. در ابتدا مهندس گندمی توضیحاتی در مورد منابع آبی و امکانات مزرعه داده و سپس دانشجویان در مزرعه تحقیقاتی پردیس کشاورزی با انواع کشت و محصولات مزرعه آشنا شدند. در ادامه در باغ امیرآباد، سید امیرحسین حسینی  به معرفی رشته تولید و ژنتیک گیاهی و گیاه‌پزشکی پرداخت و در انتهای برنامه، دانشجویان از مجموعه دامپروری و پرورش شتر مرغ بازدید کردند. این بازدید با استقبال دانشجویان نوورود همراه بود.

 

 

 

آخرین ویرایش۱۳ آذر ۱۴۰۲