سومین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار شد

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۲:۴۳ کد : ۳۴۳۰۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۷

سومین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند، روز دوشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۵ با حضور اعضای شورای پردیس در اتاق ۲۰۳ تحصیلات تکمیلی گروه علوم و مهندسی آب برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر حسین خزیمه‌نژاد، رئیس پردیس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، بر بهره‌گیری از آموزه‌های نهضت عاشورا در تقویت روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری و تعهد در انجام وظایف شغلی و اداری تأکید کرد.

وی همچنین از تلاش‌های مدیران گروه‌های آموزشی و کارشناسان آموزش در طول نیمسال تحصیلی قدردانی کرد و همچنین با اشاره به دستور رئیس دانشگاه بیرجند مبنی بر تدوین کتابچه فعالیت‌ها و دستاوردهای پنج دهه گذشته دانشگاه، خواستار ارسال مستندات، فعالیت‌ها و موفقیت‌های شاخص هر حوزه به مسئول کتابخانه شد تا با همکاری دکتر زراعتی کتابچه‌ای جامع از تاریخچه ۵۰ ساله پردیس در اسرع وقت تهیه و به حوزه ریاست دانشگاه ارسال شود.

در ادامه، دکتر مهدی هدایتی‌زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس، درخواست‌های آموزشی گروه‌ها، مصوبات آموزشی دانشگاه و موضوع طرح‌های تحقیق دانشجویان را بررسی و گزارش کرد.

در بخش پایانی جلسه نیز دکتر مسلم رستم‌پور، مسئول امور پژوهشی، و دکتر حسین نعیمی‌پور، مسئول حوزه کارآفرینی پردیس، آخرین مصوبات، برنامه‌ها و اقدامات حوزه‌های پژوهشی و کارآفرینی را به اطلاع اعضای شورای پردیس رساندند.

این جلسه با بررسی موضوعات آموزشی، پژوهشی و اجرایی و اتخاذ تصمیمات لازم در راستای ارتقای فعالیت‌های پردیس به کار خود پایان داد.

آخرین ویرایش ۰۲ تیر ۱۴۰۵