برگزاری سی امین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۵ کد : ۱۳۷۷۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۵۴

 سی امین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست طبق تقویم جلسات، روز دوشنبه 1400/04/28 ساعت 11 به صورت مجازی برگزار گردید.

در  این جلسه دکتر شهیدی رئیس پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست ضمن گرامیداشت روز عرفه ، عید سعید قربان را به حاضرین در جلسه تبریک گفتند.

تکمیل کاربرگه های چهارگانه ارتقا، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، تعویق الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند تا سال 1401،تعیین تکلیف اموال تحویلی بازنشستگان پردیس، پیگیری تهیه تلفن voip، دورکاری اعضای هیأت علمی از اهم مسائلی بود که در آغاز جلسه توسط رئیس پردیس اطلاع رسانی گردید.

در بخش آموزشی، دکتر خاشعی معاون آموزشی پردیس با بیان اینکه از این پس احکام تحصیلات تکمیلی صادر نخواهد شد و تمامی مراحل در سامانه پویا انجام می شودبه بررسی مسائل آموزشی و پروپوزالهای تحصیلات تکمیلی پرداختند؛ و همچنین از تهیه نقشه آبیاری قطره ای مجموعه پردیس خبر دادند که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد. 

در ادامه دکتر حاجیانی مسئول امور پژوهشی پردیس موارد پژوهشی و اختتام طرحهای پژوهشی را مطرح کردندو دکتر غیاثی مسئول کارآفرینی پردیس نیز با اشاره به بروزرسانی شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی از کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی درخواست کردند که با مراجعه به سایت https://industry.msrt.ir/fa/page/1435  با توجه به اولویت ها و محورهای مورد نیازدر این دوره ها شرکت نمایند.

آخرین ویرایش۲۹ تیر ۱۴۰۰