انتصاب مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۵۰۵۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۴۸

دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند طی ابلاغی دکتر حمیدرضا فلاحی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات را به سمت مسئول امور پژوهشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست منصوب کرد.

در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد رئیس محترم پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و تأیید معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشـی، به مـدت دو سال به عنوان مسئول امور پژوهشی دانشکده کشاورزی منصوب می‌شوید. همچنین به اسـتناد مصوبه اول صورتجلسه مورخ 21 اسفند 98 هیأت رئیسه دانشـگاه و صورتجلسه سامانـدهی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست (شامل: دانشکده‌های کشاورزی، و منابع طبیعی و محیط زیست)، وظایف مسـئول امور پژوهشی دانشکده منابع طبیعی و محیـط زیست نیز بر عهـده جناب‌عالی خواهـد بود. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
دکتر فلاحی در سال 1392 مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته اکولوژی گیاهان زراعی از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.
مدیر گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی سرایان، عضو حقیقی شورای دیپلماسی علمی دانشگاه بیرجند، مسئول گروه پژوهشی گیاه و تنش های محیطی، مشاور انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات بخشی از سوابق اجرایی وی است.
پژوهشگر نمونه دانشگاه بیرجند در سال 1395، استاد نمونه آموزشی دانشگاه بیرجند در سال 1398، پژوهشگر نمونه دانشگاه بیرجند در سال 1398، استاد برتر در زمینة راهنمایی دانشجویان غیرتحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در سال 1400، داوری 115 مقاله برای 10 مجله علمی پژوهشی داخلی و 30 مقاله برای 8 مجله معتبر بین‌المللی، عضو کمیته علمی 4 همایش ملی، انتشار 5 جلد کتاب، انتشار بیش از 160 مقاله علمی در مجلات و همایش‌های ملی و بین‌المللی، چاپ 39 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، انجام 21 طرح پژوهشی خاتمه یافته و در حال اجرا، راهنمایی و مشاوره 21 پایان نامه دانشجویی و چاپ 33 مقاله در همایش‌های بین المللی بخشی از سوابق پژوهشی ایشان است.
همچنین دکتر خامسان در نامه جداگانه‌ای بـا توجه به انتصاب دکتر حاجیانی در مسـئولیت جدیـد رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی، از تلاش‌های مجـدانه و مثمرثمر ایشان در مدت تصدی سـمت مسـئول امور پژوهشـی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشـکر و قدردانی کرد.

 

آخرین ویرایش۰۴ آبان ۱۴۰۰