انعقاد قرارداد طرح پژوهشی بین المللی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۲۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۱۵

عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند بر اساس آئین نامه‌ همکاری‌های بین المللی ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به انعقاد قرارداد طرح پژوهشی مشترک با دانشگاه ملی نساجی کشور پاکستان شد.

دکتر هما مالکی، عضو هیأت علمی گروه فرش دانشکده هنر دانشگاه بیرجند بر اساس آئین نامه‌ همکاری‌های بین المللی ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به انعقاد قرارداد طرح پژوهشی مشترک با دانشگاه ملی نساجی کشور پاکستان شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، به نقل از رئیس کارگروه هماهنگ کننده همکاری علمی با کشور پاکستان، در دور دوم از همکاری‌های علمی پژوهشگران ایرانی با پژوهشگران پاکستانی، تعداد 64 پیشنهاد انجام طرح پژوهشی از دانشگاه‌های سراسر کشور دریافت و مورد ارزیابی قرار گرفت.

از بین طرح های رسیده در نهایت با انجام 10 طرح پژوهشی از دانشگاه‌ های بیرجند، تهران، صنعتی اصفهان، شیراز، ولایت، ارومیه، و پژوهشگاه تحقیقات مواد و انرژی کرج، موافقت گردید که لیست طرح‌های پژوهشی مصوب از سایت کارگروه هماهنگ کننده همکارهای علمی قابل دریافت می‌باشد.

لازم به ذکر است دکتر هما مالکی پیش از این نیز موفق به دریافت بورسیه پژوهشی 2018 از مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) شد و دوره فرصت مطالعاتی خود را به مدت 3 ماه در دانشگاه کلن کشور آلمان به پایان رساند.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۳۹۷