تمدید انتصاب مسئول امور پژوهشـی پردیس مهندسی

۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۵۲۱۶ اخبار آخرین اخبار
تعداد بازدید:۳۴۴
براساس ابلاغی از سوی دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند با تمدید انتصاب دکتر حسن فرسی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق- مخابرات در سمت مسئول امور پژوهشـی پردیس مهندسی موافقت شد.
تمدید انتصاب مسئول امور پژوهشـی پردیس مهندسی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشــنهاد رئیس محترم پردیس مهندسی و تأیید معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایســـتگی‌هـای علمی و اجرایی جنـاب‌عـالی و با تشـــکر از اقـدامات و تلاش‌های مســتمر، مثمرثمر و ارزشـمند شـما در دو سـال اخیر، بــه مـوجـب ایـن ابلاغ و بـا حفـظ ســـمـت آموزشـــی و پژوهشـــی، بـا تمـدیـد انتصـاب شــمـا در ســمـت مسئول امور پژوهشـی دانشکده مهندسی بـه مـدت دو ســـال مـوافقـت می‌شــود. همچنین به اســـتنـاد مصــوبه اول صــورتجلسه مـورخ 30 مهر 1398 هیأت رئیسه دانشــــگاه و صورتجلسه سامانـدهی پردیس مهندسـی (شامل: دانشــــکده‌های مهندسـی، و مهندسی برق و کامپیوتر)، وظایف مسـئول امور پژوهشـی دانشــکده مهندسی برق و کامپیوتر نیز کما فی‌السابق بر عهـده جناب‌عالی خواهد بود.
دکتر حسن فرسی استاد گروه آموزشی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند می‌باشد و  دکتری تخصصی خود را در سال 1382 در رشته مهندسی برق ـ مخابرات از دانشگاه سوری انگلستان دریافت نموده است.

مسئول امور پژوهشـی پردیس مهندسی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ( از سال 1382 تا 1385)، مدیر گروه الکترونیک و مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1385تا 1390)، مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1390 تا 1395)، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1395 تا 1398)، رئیس کمیته منتخب دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1395 تاکنون) و عضو حقیقی هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند (1395 تاکنون) بخشی از سوابق اجرایی دکتر فرسی است. طراحی و اجرای سه پروژه پژوهشی، تألیف دو عنوان کتاب تخصصی به زیان لاتین و فارسی، چاپ 61 عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین‌المللی و ارائه 41 مقاله کنفراسی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی دکتر فرسی است.

آخرین ویرایش۱۱ آبان ۱۴۰۰