انتصاب رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۱ کد : ۴۴۰۴ اخبار آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۱۸
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر علی سعیدی عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشگاه بیرجند به سمت رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند منصوب شد.
انتصاب رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت منصوب می‌شوید. در ضمن وظایف مرتبط با مرکز نوآوری و شتابدهی نیز برعهده جناب‌عالی خواهد بود.

دکتر علی سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند، استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی و دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک با رتبه اول از دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.

چاپ 17 مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور، ارائه بیش از 26 مقاله در همایش‌ها و کنفرانس های ملی و بین المللی و ثبت 3 اختراع از جمله سوابق علمی ـ پژوهشی ایشان می‌باشد.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه، سابقه بیش از 8 سال همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی به عنوان عضو شورای فناوری، داور طرح و مشاور طرح­‌های نوآوری در مرکز رشد فناوری گناباد از سوابق اجرایی ایشان می‌باشد.

شایان ذکر است؛ دکتر سعیدی در اردیبهشت‌ماه جاری طی حکمی از سوی دکتر خامسان به مدت یکسال به عنوان مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه منصوب شد.

{رزومه}

 

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۸