اخبار دانشگاه - آرشیو

پرده پشت صحنه؛ این پرده: مصاحبه با رئیس پردیس علوم رفتاری

در ادامه سلسله مصاحبه‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه با رؤسای دانشکده‌ها، این هفته افتخار داشتیم تا با دکتر حسین شکوهی فرد، رئیس پردیس علوم رفتاری دانشگاه بیرجند، به گفتگو بنشینیم. این مصاحبه فرصتی بود تا از نزدیک با دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و چالش‌های این پردیس آشنا شویم و نگاهی به آینده روشن آن داشته باشیم.

ادامه مطلب

پرده پشت صحنه، این پرده؛ مصاحبه با دکتر غلامرضا زمانی (عضو هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند)

به بهانه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، روابط عمومی دانشگاه گفتگویی صمیمانه با دکتر غلامرضا زمانی در رابطه با فعالیت‌های بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند انجام داد.

ادامه مطلب

پرده پشت صحنه: این پرده؛ مصاحبه با رئیس دانشکده فنی فردوس

پیرو سلسله مصاحبه‌های روابط عمومی دانشگاه با رؤسای دانشکده‌ها، این هفته با دکتر سجاد محمدزاده، دانشیار رشته مهندسی برق و رئیس دانشکده فنی فردوس در خصوص فرصت‌ها، برنامه‌های پیش رو و چالش‌های این دانشکده گفتگو نمودیم.

ادامه مطلب

نشست مسئولین هفتمین همایش ملی زعفران با ریاست دانشگاه بیرجند

نشست مسئولین هفتمین همایش ملی زعفران با حضور دکتر احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، برگزار شد. در این نشست، دکتر محمد علی بهدانی (دبیر همایش)، دکتر غلامرضا زمانی (دبیر علمی همایش) و دکتر مهدی جهانی (دبیر اجرایی همایش) حضور داشتند.

ادامه مطلب

بازدید دبیر کمیته معماری منظر و ناظر فضای سبز دانشگاه از پردیس شوکت آباد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه، امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳، دکتر سیدمحمدرضا خلیل نژاد، دبیر کمیته معماری منظر دانشگاه، به همراه مهندس مهران صفایی، ناظر و مشاور فضای سبز دانشگاه، از مجموعه فضاهای سبز پردیس شوکت آباد بازدید کردند. این پردیس با ۷۴ هکتار فضای سبز، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین فضاهای سبز دانشگاهی به شمار می‌رود.

ادامه مطلب

برگزیدگان دانشگاه بیرجند در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دو عضو هیات علمی دانشگاه در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان خراسان جنوبی به عنوان بانوان تاثیرگذار استان انتخاب شدند.

ادامه مطلب

ثبت نام ۲۷۰ دانشجوی بین‌الملل جدید در دانشگاه بیرجند

تاکنون ۲۷۰ نفر دانشجوی جدید بین الملل در سال ۱۴۰۳ برای سال تحصیلی آینده در دانشگاه بیرجند ثبت نام کرده‌اند. از نکات قابل توجه، پذیرش دانشجو از کشورهای نیجریه، بنگلادش و پاکستان، علاوه بر متقاضیان افغانستانی می‌باشد.

ادامه مطلب

فضاسازی دانشگاه بیرجند به احترام رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی شهید اسماعیل هنیه

در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، روابط عمومی دانشگاه بیرجند، تمثال این رهبر شجاع و مجاهد برجسته جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین را، طراحی و در قالب دو بنر در فضای پردیس شوکت آباد نصب نمود. همچنین یادمان نور (لابی سازمان مرکزی) میزبان تمثال فرمانده آزادگان فلسطینی شد.

ادامه مطلب

مهمترین مصوبات پنجمین نشست هیئت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، پنجمین نشست از دور سوم هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان جنوبی که با حضور اعضای حقوقی و حقیقی در دفتر وزیر علوم تحقیقات و فناوری و با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس هیأت امنا)، برگزار شد حاوی اخبار مهمی در حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی بود. از این رو بر آن شدیم تا طی مصاحبه‌ای با دکتر سیدجواد حسینی واشان در این خصوص اطلاعات بیشتری منتشر نماییم. 

ادامه مطلب