با حضور رئیس دانشگاه، اعضای شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان دانشگاه از موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه بازدید کردند

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۱ کد : ۱۴۳۸۸ اخبار اخبار برگزیده اخبار مهم
تعداد بازدید:۷۰۴
با حضور دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و اعضای هیأت اجرایی موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، اعضای شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان از پردیس شهدا و بخشهای مستقر در آن بازدید کردند.

به گزارش موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه بیرجند، در ادامه آشنائی مجموعه‌های مختلف دانشگاه از موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، اعضای شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان پیش از ظهر امروز 23 شهریورماه، از کارخانه نوآوری دانشگاه مستقر در پردیس شهدا، ساختمان موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، باشگاه مفاخر، بازنشستگان و دانش آموختگان و سایر فضاهای آماده سازی شده بازدید کردند.


دکتر خامسان در این دیدار ضمن اعلام این مطلب که بزودی باشگاه مفاخر، بازنشستگان و دانش آموختگان دانشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: دفتر مرکزی انجمن دانش آموختگان در یکی از ساختمان های پردیس شهدا پیش بینی شده است که پس از تجهیز و آماده سازی بزودی در اختیار این انجمن قرار خواهد گرفت.
در این بازدید اعضای انجمن دانش آموختگان دانشگاه از  تلاش‌های رئیس محترم دانشگاه در حمایت و اختصاص امکانات، تجهیزات و کمک بی شائبه به این انجمن سپاسگزاری کردند.

آخرین ویرایش۲۹ شهریور ۱۴۰۰