بازدید دانش‌آموزان دبیرستان دانشگاه بیرجند از موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه

جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دانشگاه بیرجند، امروز با حضور در موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه، از بخش‌های مختلف این مجموعه فرهنگی و پژوهشی بازدید کردند.
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۴۲۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۸
بازدید دانش‌آموزان دبیرستان دانشگاه بیرجند از موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه

این بازدید با همراهی آقای حسین‌پور، مدیر دبیرستان، و یکی از اعضای کادر اداری مدرسه برگزار شد. دانش‌آموزان در جریان این برنامه ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف موزه و مرکز اسناد، از آثار، اسناد و مجموعه‌های موجود بازدید کرده و با فعالیت‌ها و مأموریت‌های این مرکز آشنا شدند. در طول بازدید، کارشناس موزه توضیحات جامعی درباره پیشینه، اهداف، ظرفیت‌ها و بخش‌های مختلف موزه و مرکز اسناد و مفاخر دانشگاه بیرجند ارائه کردند و به پرسش‌های دانش‌آموزان پاسخ دادند. این بازدید در راستای معرفی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و تاریخی دانشگاه بیرجند و با هدف آشنایی نسل جوان با میراث فرهنگی، اسناد تاریخی و مفاخر منطقه برگزار شد و فرصتی ارزشمند برای ارتقای شناخت دانش‌آموزان از هویت تاریخی و فرهنگی استان و دانشگاه فراهم آورد.

آخرین ویرایش ۳۱ خرداد ۱۴۰۵

نظر شما :