برگزاری مراسم سالانه دانشکده هنر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و معارفه دانشجویان نورود ۱۳۹۹

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۲ کد : ۱۰۸۵۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۵۵۷

مراسم سالانه دانشکده هنر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و معارفه دانشجویان نورود روز شنبه 15 آذر ماه 1399 به همت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد. این مراسم با  حضور جناب آقای دکترخامسان; ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر آیتی; معاون محترم  آموزشی و تحصیلات تکمیلی، هیات رئیسه دانشکده هنر، اساتید، کارمندان و دانشجویـان برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در این برنامه جناب آقـای دکتر خامسان، ریاست محترم دانشگاه ورود دانشجویان نوورود به دانشگاه بیرجند را خیرمقدم گفته و پس از تبریک روز دانشجو به جمیع دانشجویان، پیرامون این روز به سخنرانی پرداختند.

 در ادامه جناب آقای دکتر آیتی، معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی پس از تبریک روز دانشجو به دانشجویان، نکاتی پیرامون آیین نامه آموزشی مطرح و به ویژگی های مطلوب آموزشی دانشگاه و به ویژه دانشکده هنر اشاره نمودند که سبب کسب رتبه های ممتاز در المپیادهای کشوری شده است.

در ادامه جناب آقـای دکتر بارانی، رئیس محترم دانشکده هنر ضمن خـوشـامدگویی و گرامیداشت روز دانشجو، با بیان تاریخچه حادثه روز 16 آذر سال 1332، برگزاری این مراسم را یادآور رسالت بزرگ دانشجویی و جایگاه تاثیرگذار دانشجو در جامعه دانست.

از دیگر برنامه های این مراسم، پخش نماهنگ، پادکست و همچنین تقدیر از نفرات برگزیده دانشکده در سال تحصیلی گذشته بود که با حضور هیات رئیسه دانشکده هنر و مدیران گروه های آموزشی  برگزار شد و لوح تقدیر و جوایز به همه نفرات برگزیده اهدا شد.

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۳۹۹