جشن سالانه دانشجویان هنر به مناسبت روز دانشجو در دانشکده هنر برگزار شد

۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۹ کد : ۱۰۸۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۶۵

جشن سالانه دانشکده هنر به مناسبت پاسداشت روز دانشجو ، روز یکشنبه 18 آذر ماه 1397 در پردیس شهدا برگزار گردید. در این جشن به همت انجمن های علمی و اعضا هیات علمی دانشکده  هنر، در سالن سالن آیت الله شهید بهشتی با حضور جناب آقای دکتر خامسان رئیس محترم دانشگاه ، هیات رئیسه دانشکده هنر، اساتید، کارمندان و دانشجویـان برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در این برنامه جناب آقـای دکتر بارانی ریاست دانشکده هنر، ضمن خـوشـامدگویی و گرامیداشت روز دانشجو، با بیان تاریخچه حادثه روز 16 آذر سال 1332، به دانشجویان متذکر شدند که همیشه باید پیرو خط رهبری و حماسه سازان آن سالها باشند.

در ادامه جناب آقای دکتر خامسان، رئیس محترم دانشگاه بیرجند پس از تبریک روز دانشجو به حاضرین و جمیع دانشجویان، پیرامون این روز به سخنرانی پرداختند.

 ایشان افزودند: وظیفه ما در دانشگاه به جز تحصیل علم و اخلاق، تقویت روحیه امیدواری و تلاش برای آینده بهتر است و وظیفه همه ماست که در این راه بکوشیم. ایشان همچنین تصریح نمودند: دانشگاه بیرجند تمام تلاش خویش را انجام میدهد تا رضایت دانشجویان را جلب نماید و آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همه دانشجویان محترم دانشگاه می‌باشد.

از دیگر برنامه های این مراسم، پخش نماهنگ، اجرای موسیقی، استندآپ کمدی و همچنین تقدیر از نفرات برگزیده دانشکده در سال تحصیلی گذشته بود که با حضور هیات رئیسه دانشکده هنر و مدیران گرو های آموزشی  برگزار شد و لوح تقدیر و جوایز به همه نفرات برگزیده اهدا شد.

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۳۹۷