مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و تجلیل و پاسداشت مقام استادان و برگزیدگان دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱ کد : ۱۸۳۵۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۶۰

 

مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و تجلیل و پاسداشت مقام استادان و برگزیدگان دانشگاه بیرجند با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه شامگاه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در تالاو ولایت برگزار شد.

دکتر احمد لامعی‌گیو، سرپرست دانشگاه بیرجند، با درود و تهیت بیکران به ساحت مقدس صاحب عصر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله العظم ( اروحنا لمقدمه الفداء) و درود و سلام بیکران به ارواح شهدای انقلاب اسلامی و روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامت و تندرستی برای مقام عظمای ولایت، ضمن تبریک ایام همایون عید انسانیت و بندگی عید سعید فطر، هفته پاسداشت مقام معلم، مقام استاد و دهه سرآمدی آموزش را تبریک و تهنیت گفت و یاد استاد فکر و اندیشه استاد شهید مطهری را گرامیداشت.

در مراسم تجلیل و پاسداشت مقام استادان و برگزیدگان دانشگاه که همزمان با دهه سرآمدی آموزش برگزار شد از سرکار خانم دکتر هما مالکی به عنوان استاد نمونه برتر با اهدای تندیس و لوح یاد بود تقدیر شد.

در بخش تقدیر از اساتید راهنمای برتر دانشجویان کاردانی و کارشناسی،  سرکار خانم دکتر آرزو پایدارفرد، به‌عنوان استاد برتر در زمینه جهت دهی پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی معرفی شدند.

در ادامه از سرکار خانم فرزانه فخر به‌عنوان استاد  برگزیده در حوزه تدوین برنامه درسی و اخذ مجوز رشته و از خانم دکتر سحر بختیاری به ‌عنوان استاد مدعو برتر، تقدیر شد.
و با اهدای تقدیرنامه از آقای کاظم ابراهیمی، به عنوان کارشناس آموزشی برتر در سال تحصیلی 1401-1400 تجلیل به عمل آمد. و در پایان جلسه در بخش تجلیل از دانشجویان ممتاز و برگزیده، به خانم فاطمه زهرا مقری  دانشجوی رشته صنایع دستی
تقدیرنامه‌ای برسم یادبود اهدا شد.

آخرین ویرایش۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱