برگزاری جلسه معارفه دانشجویان نوورود دانشکده هنر

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۷ کد : ۲۵۷۶۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۸۹
در راستای آشنایی دانشجویان نوورود دانشکده هنر با موارد مهم آموزشی و معرفی همکاران دانشکده، نشست معارفه دانشجویان نوورود دانشکده هنر برگزار شد.
برگزاری جلسه معارفه دانشجویان نوورود دانشکده هنر

 

 

 

 

 

به گزارش دانشکده هنر، در راستای آشنایی دانشجویان نوورود دانشکده هنر با این دانشکده، جلسه معارفه دانشجویان نوورود با حضور نودانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشکده پیش از ظهر روز چهارشنبه 17 آبان ماه در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر سیدمحمدرضا خلیل نژاد، رئیس دانشکده هنر ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان نوورود، به تشریح فعالیتهای دانشکده هنر پرداخت.

دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مهمان ویژه این مراسم نیز ضمن تبریک پذیرفته شدن دانشجویان در دانشگاه بیرجند گفت: وظیفه دانشگاه در قبال شما دانشجویان، این است که مسیر ساخت تمدن اسلامی ایرانی را برای دانشجویان فراهم کنند و در دانشگاه بیرجند از لحاظ امکانات و نیروی انسانی این آمادگی وجود دارد.

 


در ادامه این برنامه اعضای هیأت رئیسه دانشکده هنر، به معرفی بخشهای مختلف دانشکده پرداختند. اجرای موسیقی مقامی، سخنرانی دبیر انجمن علمی هنر اسلامی و ...... از دیگر بخشهای این برنامه بود.

شایان ذکر است این برنامه با همکاری مشترک انجمن علمی هنر اسلامی و دانشکده هنر انجام گرفت.

آخرین ویرایش۲۲ آبان ۱۴۰۲