جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۷ دانشکده هنر

۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۶۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۳۲۳

جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده هنر  با حضور بیش از 150 دانشجوی نو ورود  و جمعی از اساتید دانشکده هنر  در محل سالن شهید بهشتی، برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسین بارانی رئیس دانشکده هنر  با خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، ورود آنها را به عرصه ی علم ودانش تبریک گفت. دکتر عابدی معاون محترم مالی و اداری  دانشگاه نیز با خیر مقدم به دانشجویان به ویژگیه های دانشجوی کارآفرین اشاره نمود. در ادامه جناب آقای دکتر بیدختی معاون آموزش دانشکده هنر، دانشجویان را به مطالعه و رعایت آیین نامه های آموزشی تشویق نمود. دکتر حسن قریشی ریاست اسبق  و پیشکسوت و موسس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند هم در باب تاسیس دانشکده هنر و راه اندازی رشته ها و رشد دانشکده طی سال های اخیر گزارش کاملی ارائه نمودند. در پایان سرکار خانم دکتر پایدار فرد در خصوص انجمن های علمی دانشکده گزارش کاملی ارائه گردید و چگونگی عضویت و بهره مندی دانشجویان از انجمن های علمی را تشریح نمودند.

در پایان مسابقه فرهنگی به همراه جوایز متنوع و پخش نماهنگ صورت پذیرفت و از نفرات برتر کنکور 1397 که دانشکده هنر را برای ادامه تحصیل انتخاب نمودند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تقدیر گردید.

آخرین ویرایش۱۸ مهر ۱۳۹۷