×
تنظیمات ویجت
سایت دانشگاه
صفحه نخست
ارتباط با ما
اخبار
خبرخوان
Toggle navigation
معرفی
تاریخچه
رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی
مدیران پیشین
شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند
اعضای محترم شورای سیاستگذاری
کارکنان
مشاوران و روانشناسان
روانپزشک
روانسنج
کارشناسان مددکاری
کارشناسان آموزش
کارشناسان اداری
افتخارات
واحدها، کمیته ها، کارگروه ها
واحد مشاوره و درمان
طرح پایش سلامت روان
طرح سیمای روانشناختی_اجتماعی کارکنان
واحد مددکاری
مداخله در بحران
اقدامات لازم در مواقع بحران
چگونه می توانید کمک کنید؟
ثبت نام متقاضیان همکاری در مددکاری سراهای دانشجویی
کتابهای حیطه مددکاری اجتماعی
برنامه حضور مددکاران اجتماعی در خوابگاهها
واحد آموزش، پژوهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی
طرح پیشگیری از افت تحصیلی (پات)
طرح نشاط اجتماعی
طرح بتا (پیشگیری از خودکشی)
طرح پیشگیری از سوء مصرف مواد
طرح خدا قوت در ایام امتحانات
طرح بدیع (برنامه دانشگاه عاری از دخانیات)
طرح مربیان همتا
طرح مدیریت استعداد
واحد روان سنجی
کارگروه بررسی موارد خاص
کمیته مداخله در رفتارهای خودآسیب رسان
واحد اداری مالی
خواندنی ها
مهارتهای تحصیلی
روابط یبن فردی
پیشگیری از اعتیاد
مدیریت هیجانها
سبک زندگی سالم
مسابقه تولید محتوا با هدف پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان
کارگاه ها و دوره های آموزشی
ثبتنام کارگاههای آموزشی
ثبتنام وبینار آموزشی «ارتباط موثر» ویژه دانشگاههای سراسر کشور
فرم پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی
ارزیابی کارگاه های آموزشی
وبینار آموزشی «مهارتهای پیش از ازدواج»
کانون همیاران سلامت روان
معرفی
مسئول و اعضای کانون همیاران
فعالیتها
نشریه علمی_دانشجویی کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند
بروشورها
کافه کتاب
جلسه نقد و بررسی کتاب «تله شادمانی»
ثبت نام
طرح مربیان همتا
معرفی
فعالیتها
صفحهاصلی
راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی
راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی
برای هر سوال تنها یکی از گزینه های مقیاس زیر را انتخاب کنید و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید.
لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:
راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی
0
نام و نام خانوادگی
*
1
سن
*
2
جنسیت
*
زن
مرد
3
مقطع تحصیلی
*
Loading...
4
وضعیت تاهل
*
مجرد
متاهل
5
سابقه خدمت
*
کمتر از 10 سال
10-20 سال
20 سال و بیشتر
30 سال و کمتر
31-40 سال
41 سال و بیشتر
6
1. من توجهم را به اهمیت واقعیت انجام خوب آزمون ها و امتحانات جلب می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
7
2.من به خودم می گویم که، بعد از انجام درس، به شرط حفظ یادگیری، می توانم بعضی کارهای دلپسندم انجام دهم..
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
8
3.قبل از انجام کار تمامی عوامل حواسپرتی را از خود دور می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
9
4.من تصور می کنم که همکلاسی هایم مرا به خاطر عملکرد ضعیفم مسخره میکنند.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
10
5.من به خودم می گویم که من باید خود را تحت فشار قرار دهم اگر نمی خواهم یک نادان از خود بسازم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
11
6.تلاش می کنم تا آنچه که دارم یاد می گیرم را به تجربه های خودم ارتباط دهم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
12
7.من یادگیری را با کوشش برای ترتیب دادن تفریح برای خودم دلپذیرتر می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
13
8.من به خودم می گویم که برای غلبه بر امتحاناتم باید همواره مطالعه کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
14
9.من با خودم قرار می گذارم که بعد از اتمام بخش مشخصی از فعالیت های درسی، تفریح مورد علاقه ام را انجام بدهم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
15
10.من خودم را برای به پایان رساندن کارهای درسی و در نتیجه یادگیری بیشتر، به چالش می کشم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
16
11.تلاش می کنم در زمانی مطالعه کنم که تمرکز بیشتری داشته باشم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
17
12.من تلاش می کنم که بازی های مرتبط با وظیفه معینی را که می خواهم یاد بگیرم یا انجام دهم، طراحی (ابداع) کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
18
13.من حجم کارهایم را به چند قسمت تقسیم می کنم برای این که اطمینان حاصل کنم که به آنها بهتر می توانم رسیدگی کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
19
14.من در جستجوی راه هایی برای سرگرم کننده تر کردن تکالیفم هستم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
20
15.من به ارتباطات میان تکالیف و زندگیم توجه می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
21
16.اهمیت کسب نمرات خوب را به خودم یادآوری می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
22
17.من خودم را در راستای یادگیری، برای یافتن چگونگی حداکثر یادگیری متقاعد می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
23
18.مطمئن می شوم که تا حد امکان عوامل حواس پرتی کمی وجود داشته باشد.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
24
19.من به خودم قول می دهم، بعد از انجام درس، من برخی کارهایی را که دوست دارم انجام خواهم داد.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
25
20.من کارم را قدم به قدم انجام می دهم به منظور این که احساس کنم که کار خوب پیشرفت می کند.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
26
به خودم می گویم که باید در راستای یادگیری تا جایی که امکان دارد، به تلاش ادامه دهم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
27
22 من تکالیفم را با برجسته کردن نکات سرگرم کننده انجام می دهم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
28
23.من تلاش می کنم روابط بین کار و علایق شخصیم را پیدا کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
29
24.در صورتی که تکالیفم را انجام دهم، یک نوع مشوق یا جایزه برای خودم در نظر می گیرم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
30
25.من به این فکر می کنم که بسیار ناخوشایند است اگر من کارم را از دیگران بدتر انجام دهم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
31
26.من توجهم را به اهمیت واقعیت کسب رتبه خوب جلب می کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
32
27.من به خودم می گویم که من می توانم با تسلط وظیفه ام را انجام دهم اگر اهداف فرعی خودم را تعیین کنم.
*
کاملا مخالفم
تا حدی مخالفم
نظری ندارم
تا حدی موافقم
کا ملا موافقم
33
کد امنیتی
ثبت فرم