راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی

برای هر سوال تنها یکی از گزینه های مقیاس زیر را انتخاب کنید و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید.

راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی
  • 0
  • نام و نام خانوادگی*
    1
  • سن*
    2
  • جنسیت*
    3
  • مقطع تحصیلی*
    4
  • وضعیت تاهل*
    5
  • سابقه خدمت*
    6
  • 1. من توجهم را به اهمیت واقعیت انجام خوب آزمون ها و امتحانات جلب می کنم.*
    7
  • 2.من به خودم می گویم که، بعد از انجام درس، به شرط حفظ یادگیری، می توانم بعضی کارهای دلپسندم انجام دهم..*
    8
  • 3.قبل از انجام کار تمامی عوامل حواسپرتی را از خود دور می کنم.*
    9
  • 4.من تصور می کنم که همکلاسی هایم مرا به خاطر عملکرد ضعیفم مسخره میکنند.*
    10
  • 5.من به خودم می گویم که من باید خود را تحت فشار قرار دهم اگر نمی خواهم یک نادان از خود بسازم.*
    11
  • 6.تلاش می کنم تا آنچه که دارم یاد می گیرم را به تجربه های خودم ارتباط دهم.*
    12
  • 7.من یادگیری را با کوشش برای ترتیب دادن تفریح برای خودم دلپذیرتر می کنم.*
    13
  • 8.من به خودم می گویم که برای غلبه بر امتحاناتم باید همواره مطالعه کنم.*
    14
  • 9.من با خودم قرار می گذارم که بعد از اتمام بخش مشخصی از فعالیت های درسی، تفریح مورد علاقه ام را انجام بدهم.*
    15
  • 10.من خودم را برای به پایان رساندن کارهای درسی و در نتیجه یادگیری بیشتر، به چالش می کشم.*
    16
  • 11.تلاش می کنم در زمانی مطالعه کنم که تمرکز بیشتری داشته باشم.*
    17
  • 12.من تلاش می کنم که بازی های مرتبط با وظیفه معینی را که می خواهم یاد بگیرم یا انجام دهم، طراحی (ابداع) کنم.*
    18
  • 13.من حجم کارهایم را به چند قسمت تقسیم می کنم برای این که اطمینان حاصل کنم که به آنها بهتر می توانم رسیدگی کنم.*
    19
  • 14.من در جستجوی راه هایی برای سرگرم کننده تر کردن تکالیفم هستم.*
    20
  • 15.من به ارتباطات میان تکالیف و زندگیم توجه می کنم.*
    21
  • 16.اهمیت کسب نمرات خوب را به خودم یادآوری می کنم.*
    22
  • 17.من خودم را در راستای یادگیری، برای یافتن چگونگی حداکثر یادگیری متقاعد می کنم.*
    23
  • 18.مطمئن می شوم که تا حد امکان عوامل حواس پرتی کمی وجود داشته باشد.*
    24
  • 19.من به خودم قول می دهم، بعد از انجام درس، من برخی کارهایی را که دوست دارم انجام خواهم داد.*
    25
  • 20.من کارم را قدم به قدم انجام می دهم به منظور این که احساس کنم که کار خوب پیشرفت می کند.*
    26
  • به خودم می گویم که باید در راستای یادگیری تا جایی که امکان دارد، به تلاش ادامه دهم.*
    27
  • 22 من تکالیفم را با برجسته کردن نکات سرگرم کننده انجام می دهم.*
    28
  • 23.من تلاش می کنم روابط بین کار و علایق شخصیم را پیدا کنم.*
    29
  • 24.در صورتی که تکالیفم را انجام دهم، یک نوع مشوق یا جایزه برای خودم در نظر می گیرم.*
    30
  • 25.من به این فکر می کنم که بسیار ناخوشایند است اگر من کارم را از دیگران بدتر انجام دهم.*
    31
  • 26.من توجهم را به اهمیت واقعیت کسب رتبه خوب جلب می کنم.*
    32
  • 27.من به خودم می گویم که من می توانم با تسلط وظیفه ام را انجام دهم اگر اهداف فرعی خودم را تعیین کنم.*
    33