×
تنظیمات ویجت
سایت دانشگاه
صفحه نخست
ارتباط با ما
اخبار
خبرخوان
Toggle navigation
معرفی
تاریخچه
رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی
مدیران پیشین
شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند
اعضای محترم شورای سیاستگذاری
کارکنان
مشاوران و روانشناسان
روانپزشک
روانسنج
کارشناسان مددکاری
کارشناسان آموزش
کارشناسان اداری
افتخارات
واحدها، کمیته ها، کارگروه ها
واحد مشاوره و درمان
طرح پایش سلامت روان
طرح سیمای روانشناختی_اجتماعی کارکنان
واحد مددکاری
مداخله در بحران
اقدامات لازم در مواقع بحران
چگونه می توانید کمک کنید؟
ثبت نام متقاضیان همکاری در مددکاری سراهای دانشجویی
کتابهای حیطه مددکاری اجتماعی
برنامه حضور مددکاران اجتماعی در خوابگاهها
واحد آموزش، پژوهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی
طرح پیشگیری از افت تحصیلی (پات)
طرح نشاط اجتماعی
طرح بتا (پیشگیری از خودکشی)
طرح پیشگیری از سوء مصرف مواد
طرح خدا قوت در ایام امتحانات
طرح بدیع (برنامه دانشگاه عاری از دخانیات)
طرح مربیان همتا
طرح مدیریت استعداد
واحد روان سنجی
کارگروه بررسی موارد خاص
کمیته مداخله در رفتارهای خودآسیب رسان
واحد اداری مالی
خواندنی ها
مهارتهای تحصیلی
روابط یبن فردی
پیشگیری از اعتیاد
مدیریت هیجانها
سبک زندگی سالم
مسابقه تولید محتوا با هدف پیشگیری از رفتارهای خودآسیب رسان
کارگاه ها و دوره های آموزشی
ثبتنام کارگاههای آموزشی
ثبتنام وبینار آموزشی «ارتباط موثر» ویژه دانشگاههای سراسر کشور
فرم پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی
ارزیابی کارگاه های آموزشی
وبینار آموزشی «مهارتهای پیش از ازدواج»
کانون همیاران سلامت روان
معرفی
مسئول و اعضای کانون همیاران
فعالیتها
نشریه علمی_دانشجویی کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند
بروشورها
کافه کتاب
جلسه نقد و بررسی کتاب «تله شادمانی»
ثبت نام
طرح مربیان همتا
معرفی
فعالیتها
صفحهاصلی
چک لیست افت تحصیلی
چک لیست افت تحصیلی
لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:
چک لیست افت تحصیلی
0
نام و نام خانوادگی
*
1
سن
*
2
جنسیت
*
زن
مرد
3
وضعیت تاهل
*
مجرد
متاهل
4
کد ملی
*
5
نام دانشکده
*
6
مقطع تحصیلی
*
7
رشته تحصیلی
*
8
شماره دانشجوئی
*
9
شماره تماس
*
10
ایمیل
*
آدرس صحیح ایمیل
11
آبا تمایل به شرکت در در کارگاه های مرکز مشاوره و توانمندسازی دارید؟
*
بله
خیر
12
1.مشکلات شخصی مرا از انجام کارهای مناسب تحصیلی باز داشته است.
*
بله
خیر
13
2.برایم آسان است که ذهنم را از سرگردان و سردرگمی حفظ کنم.
*
بله
خیر
14
3.حتی زمانی که خیلی آماده هستم، باز هم برای امتحانات عصبی و مضطرب میشوم.
*
بله
خیر
15
4.به هنگام آماده شدن برای امتحانات، منابع و مطالب درست و دقیقی را مطالعه می کنم.
*
بله
خیر
16
5.به خوبی می توان تمرکزم را در سر کلاسها یا هنگام مطالعه حفظ کنم.
*
بله
خیر
17
6.از یادگیری مطالب جدید رشته تحصیلی ام رضایت دارم و از آنها لذت می برم.
*
بله
خیر
18
7.در حال حاضر برای موفقیت تحصیلی ام خیلی تلاش می کنم تا بتوانم بعدا کار یا شغل خوبی پیدا کنم.
*
بله
خیر
19
8.خیلی تلاش میکنم تا اثبات کنم که میتوانم نمره های خوبی دریافت کنم.
*
بله
خیر
20
9.فقط یادگیری برای یادگیری“ برایم کاملا لذتبخش است.
*
بله
خیر
21
10.از این که میتوانم سختترین مطالب رشته تحصیلی ام را به خوبی درک کنم احساس اعتماد به نفس میکنم.
*
بله
خیر
22
11.طوری کار میکنم که جزو نمرات سطح اول کلاس باشم.
*
بله
خیر
23
12.وظایف و تکالیف درسی ام را به خوبی و به موقع انجام میدهم.
*
بله
خیر
24
13.گاهی اوقات هنگامی که من باید وقتم را صرف مطالعه کنم، مهمانی میروم یا مهمانی می دهم.
*
بله
خیر
25
14.من واقعا برای موفقیت در تحصیل به سختی تلاش میکنم.
*
بله
خیر
26
15.حجم مطالب، تعداد واحدهای درسی و تکالیف تحصیلی خیلی مرا نگران می کند.
*
بله
خیر
27
16.به دلیل تأمین هزینه های تحصیلی و زندگی مجبورم کار کنم، لذا دچار افت تحصیلی شده ام.
*
بله
خیر
28
17.به دلیل فعالیتهای زیاداجتماعی یاشرکت درانجمنهای اجتماعی درون وبرون دانشگاهی، نمراتم بسیار پایین است.
*
بله
خیر
29
18.به شدت تلاش میکنم، تا بتوانم در طول تحصیلام موفق باشم.
*
بله
خیر
30
19.رشته تحصیلی ام را دوست دارم، چون با حرفه و کار آینده ام گره خورده است و برای آن مفید است.
*
بله
خیر
31
20.من از شکست تحصیلی ام خیلی نگران هستم.
*
بله
خیر
32
21.من به راحتی سر کلاس یا موقع مطالعه غافلگیر میشوم و حواسم پرت میشود.
*
بله
خیر
33
22.با این کیفیت تدریس اساتید از درس خواندن و تحصیل ناامید شده ام.
*
بله
خیر
34
23.برنامه مطالعه ترم تحصیلی ام را به خوبی تدوین کرده ام و به آن پایبندم و پیگیری میکنم.
*
بله
خیر
35
24.دانشجوی ضعیفی هستم چون اساتیدم افراد اثربخش و مناسبی نیستند.
*
بله
خیر
36
25.چون با مشکلات دیگر زندگی خیلی کلنجار میروم، وضعیت تحصیلی ام خیلی خوب نیست.
*
بله
خیر
37
26.بنا بر دلایلی مانند، رضایت پدر و مادرم، بورس تحصیلی یا قبولی در مقطع بالاتر تلاش میکنم نمرات خوبی بگیرم.
*
بله
خیر
38
27.با تمام توان وظایف تحصیلی ام را انجام میدهم چون میخواهم دیگران فکر کنند که من فردی زرنگ و باهوش هستم.
*
بله
خیر
39
28.از عهده وظایف تحصیلی برنمی آیم، چون اساتیدم خیلی مناسب نیستند.
*
بله
خیر
40
29.کاملا مطمئن هستم که با رتبه و معدل خوبی ترم را به پایان می رسانم.
*
بله
خیر
41
30.به مهارت و تواناییهایم برای موفقیت در تحصیل خیلی اعتماد دارم.
*
بله
خیر
42
31.خیلی زیاد مطالعه میکنم، چون میخواهم مطالب درسی را خوب بفهمم.
*
بله
خیر
43
32.سر جلسه امتحان خیلی دلشوره و تنش دارم و کاملا عصبی میشوم.
*
بله
خیر
44
33.فعالیتها و کارهایم را اولویت بندی میکنم و برای انجام بهتر آنها طبق برنامه و قدم به قدم پیش میروم.
*
بله
خیر
45
34.از مهارتهای مطالعه و یادگیری به خوبی استفاده میکنم.
*
بله
خیر
46
35.اساتیدم واقعا به من انگیزه داده اند تا به خوبی کارهای درسی ام را انجام دهم.
*
بله
خیر
47
36.هر چیزی که یاد گرفته ام، حاصل تلاش خودم هست نه کیفیت تدریس اساتیدم.
*
بله
خیر
48
37.به خاطر مهمانی دادن یا رفتن های زیاد یا وقت گذرانی با دوستانم، از درسهایم عقب افتاده ام.
*
بله
خیر
49
38.تلاش میکنم مطالب درسی را به خوبی یاد میگیرم، چون در آینده از آنها برای بهبود عملکرد شغلی ام استفاده خواهم کرد.
*
بله
خیر
50
39.تلاشم این است که نمرات خیلی خوبی بگیرم تا معدلم را بالا بکشم و با رتبه خوبی از دانشگاه فارغ التحصیل شوم.
*
بله
خیر
51
40.برخی مشکلات شخصی باعث شده است عملکرد درسی ام تحت تاثیر قرار بگیرد.
*
بله
خیر
52
41.به هنگام گرفتار شدن در یک تکلیف درسی سخت از دوستان و/یا اساتید درخواست کمک می کنم.
*
بله
خیر
53
42.گاهی اوقات زمان غذا خوردن و خوابیدنم با زمان مطالعه کردنم تداخل پیدا میکند.
*
بله
خیر
54
43.من به خوبی از ابزارهایی مانند آپ برنامه ریز یا تقویم به منظور تدوین برنامه هایم استفاده میکنم.
*
بله
خیر
55
44.از هدف گزینی به عنوان یک استراتژی در زندگی تحصیلی ام استفاده میکنم.
*
بله
خیر
56
45.من در تعیین اهداف خاص برای هر تکلیف خوب عمل میکنم.
*
بله
خیر
57
46.زندگی تحصیلیا م را به خوبی سازماندهی می کنم.
*
بله
خیر
58
47.شغل یا حرفه بعد از فارغ التحصیلی ام را مشخص کرده ام.
*
بله
خیر
59
48.برایم مشخص است که بعد از فارغ التحصیلی چه کاری میخواهم انجام دهم.
*
بله
خیر
60
49.پس از فراغت از تحصیل، دوران سختی را به خاطر انتخاب این رشته تحصیلی خواهم داشت.
*
بله
خیر
61
50.رشته تحصیلی ام تناسب خوبی با ویژگیها و اهداف من دارد.
*
بله
خیر
62
کد امنیتی
ثبت فرم