گفتگوی زنده با موضوع «آشنایی با رشته شیمی و فرصت‌های شغلی آن»

۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۵۲۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷۰
گفتگوی زنده با موضوع «آشنایی با رشته شیمی و فرصت‌های شغلی آن»، پنجشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در ادامه این گفتگو آقای دکتر ابراهیم فولادی دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته شیمی دانشگاه بیرجند و استادیار گروه ایمنی و کنترل کیفیت مواد غذایی مؤسسه علوم و صنایع غذایی مشهد درباره فعالیت‌هایشان در این مؤسسه توضیح دادند، و به نیازمندی فعالیت بیشتر گروه کارآفرینی در دانشگاه برای رشته شیمی اشاره کردند.

پس از آن آقای دکتر کلاته‌بجدی توصیه‌هایی جهت موفقیت دانشجویان در دانشگاه ارائه دادند و در ادامه گفته‌های آقای دکتر کلاته‌بجدی از جناب آقای سلمان باقرزاده (دانشجوی فعال رشته شیمی کاربردی دانشگاه بیرجند و مربی همتا دانشجویان ورودی شیمی) خواسته شد تا توصیه‌هایی را به دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته شیمی و دانشجویان ورودی داشته باشند.

در انتها دکتر کلاته‌بجدی و دکتر فولادی جمع‌بندی از مطالب مطرح شده در این گفتگو داشتند و به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

این گفتگو با میزبانی جناب آقای دکتر هادی صمدیهء ،رئیس محترم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، به مدت 50 دقیقه برگزار شد، مورد استقبال دانش آموزان، دانشجویان ورودی و سایر علاقه‌مندان قرار گرفت.

آخرین ویرایش۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر شما :