رئیس دانشکده هنر در دیدار با انجمنهای علمی دانشجویی این دانشکده بر نقش انجمنهای علمی در پیشبرد اهداف دانشکده تاکید کرد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۰:۳۹ کد : ۲۷۴۰۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۳
رئیس دانشکده هنر در دیدار با انجمنهای علمی دانشجویی این دانشکده بر نقش انجمنهای علمی در پیشبرد اهداف دانشکده تاکید کرد.

به گزارش دانشکده هنر، نشست هم اندیشی انجمنهای علمی دانشجویی با رئیس دانشکده هنر، روز سه شنبه 28 فروردین ماه و با حضور رئیس دانشکده هنر، دبیران انجمنهای علمی دانشجویی دانشکده هنر، دبیر شورای هماهنگی انجمنهای علمی در محل اتاق جلسات دانشکده برگزار گردید.

دکتر بارانی در این دیدار ضمن تقدیر تلاشهای انجمنهای علمی دانشجوئی دانشکده، بر نقش بی بدیل آنها در پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دانشکده تاکید کرد. دکتر بارانی گفت: افزایش فعالیتهای انجمنهای علمی باعث شکوفایی و رشد دانشکده در زمینه های مختلف می گردد و انتظار می رود انجمنهای علمی دانشجویی با ارائه برنامه کاری مدون و منظم بتوانند به این امر کمک کنند. وی خاطر نشان کرد: مجموعه دانشکده هنر توان خود را در جهت حل مشکلات پیش رو بکار خواهد بست.

در ادامه این دیدار صمیمی، دبیران و اعضای انجمنهای علمی دانشجوئی ضمن بیان بخشی از فعالیتهای خود در سال گذشته به بیان مشکلات انجمنهای علمی دانشجوئی پرداختند. کمبود امکانات و تجهیزات، عدم صدور گواهینامه کارگاهها در زمان مشخص و ...... بخشی از مشکلاتی بود که توسط انجمنهای علمی دانشجویی مطرح شد. در پایان مقرر شد دبیران انجمنهای علمی دانشجویی در اسرع وقت نسبت به تهیه برنامه مدون اقدام نمایند.

آخرین ویرایش۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳