دیدار رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی با مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۵۶۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۶۴
در روز شنبه ۲۹/۰۸/۱۴۰۰ رئیس محترم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند با مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ملاقات کردند.

در این دیدار آقای دکتر صمدیه، رئیس مرکز مشاوره، ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر نعیمی به سمت مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت و آرزوی موفقیت برای ایشان، به آمادگی کامل مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برای همراهی در راستای سیاست­ های دفتر مشاوره و سلامت اشاره کردند.

 دکتر صمدیه، همچنین در ادامه به مهم­ترین فعالیت­ها و برنامه ­های مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند از جمله اجرای طرح پایش سلامت روان، طرح احوالپرسی با دانشجویان، طرح احوالپرسی با خانواده ­های دانشجویان نوورود کارشناسی (دانشگاه دوستدار خانواده)، فعال­سازی واحد مشاوره شغلی (معرفی هفتگی رشته­ های تحصیلی و فرصت­های شغلی)، طرح مدیریت استعداد، مدرسه توانمندسازی شغلی، طرح ارتقای تحصیلی ویژه دانشجویان مشروطی (پروتکل مهارت­های تحصیلی با محوریت فراشناخت)، تولید محتواهای روان­شناختی به صورت پیوسته و سایر برنامه ­ها اشاره داشتند.

 در پایان دکتر نعیمی ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران در مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، فعالیت­های انجام شده را بسیار اثربخش دانسته و اظهار امیدواری کردند که ادامه این روند از فعالیت­ها و برنامه­ ها می­تواند در بسیاری از بخش­ها به عنوان یک الگو مطرح شود.

آخرین ویرایش۳۰ آبان ۱۴۰۰

نظر شما :