برگزاری نشست هم اندیشی برنامه ریزی فعالیت های نیم سال تحصیلی آینده واحد ارتقاء تحصیلی، کانون همیاران سلامت روان و مشاورین خوابگاه ها

۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۳ کد : ۱۶۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۸

این نشست چهارشنبه 26 دی ماه با حضور کارشناسان واحد ارتقاء تحصیلی، مشاورین خوابگاه ها و مسئول کانون همیاران سلامت روان در محل مرکز مشاوره و درمان شعبه مرکزی برگزار شد.
در این جلسه، کارشناسان و مشاورین حاضر به ارائه ایده ها و برنامه های پیشنهادی خود برای واحد و بخش مربوطه پرداختند و پیرامون این برنامه ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
برنامه های مطرح شده توسط کارشناسان واحد ارتقاء تحصیلی شامل؛ برگزاری کارگاه ها، دوره های آموزشی و نشست های تحصیلی برای دانشجویان، والدین و اساتید، ارتباط با اساتید در قالب مراجعه به گروه ها و اساتید راهنما، برنامه های کانون همیاران سلامت روان شامل؛ برگزاری اردوهای آموزشی-تفریحی، طرح خداقوت و برنامه های متنوع متناسب با مناسبت های نیم سال دوم، و برنامه های مشاورین خوابگاه ها شامل؛ نمایش فیلم و نقدآن، برگزاری نشست های دانشجویی، طرح خداقوت، مسابقه پیام مشاور و ... بود.
در انتها تصمیم گرفته شد تا کارشناسان و مشاورین حاضر برنامه های خود را طبق یک فرمت خاص و براساس تاریخ های مشخص تا جلسه آینده آماده کنند.

 

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۳۹۹

نظر شما :