نشست هم‌اندیشی در خصوص فراخوان اولویت‌های پژوهشی کاربردی در قالب درس پژوهش‌های عملی انفرادی

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۱۶۰۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۶
نشست هم‌اندیشی در خصوص فراخوان اولویت‌های پژوهشی کاربردی دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر محمدحسین سالاری فر، رئیس پردیس علوم رفتاری، دکتر لیلا طالب‌زاده مدیر گروه روان‌شناسی، دکتر هادی صمدیهء، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی و فاطمه نادری، کارشناس مرکز مشاوره برگزار گردید.

در این جلسه دکتر صمدیهء به اهمیت انجام پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر مسائل و مشکلات جاری در هر سازمان و از جمله در دانشگاه و لزوم همکاری مرکز مشاوره و گروه روان‌شناسی جهت پرداختن به این مسائل در قالب درس پژوهش‌های عملی و انفرادی اشاره کردند. در ادامه، دکتر سالاری‌فر ضمن توضیح درس پژوهش‌های عملی و انفرادی در دوره کارشناسی رشته روان‌شناسی موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام کردندهمچنین خاطر نشان کردند اولویت‌های پژوهشی باید با توجه به توانمندی دانشجویان کارشناسی علاقه‌مند و با نظارت گروه روان‌شناسی و با حمایت مرکز مشاوره و توانمندسازی انجام گیرد.

در ادامه دکتر صمدیهء بیان کردند که این اولویت‌ها براساس طرح‌های انجام شده توسط مرکز مشاوره و توانمندسازی از جمله طرح پایش سلامت روان دانشجویان ارائه خواهد شد. ایشان در ادامه خاطر نشان کردند که مرکز مشاوره از دانشجویانی که این اولویت‌ها را انتخاب کنند حمایت مالی و اجرایی خواهد کرد. دکتر طالب‌زاده نیز ضمن بیان موافقت خود با این اقدام از مرکز مشاوره و توانمندسازی خواستند تا مستندات، عناوین دقیق و اطلاعات تکمیلی را جهت طرح در جلسه گروه روان‌شناسی در اختیار ایشان قرار دهند تا اقدامات بعدی از جمله انعقاد تفاهم نامه و تائید اولویت‌ها توسط گروه روان‌شناسی صورت گیرد.

در پایان دکتر سالاری‌فر ضمن تشکر از مرکز مشاوره بیان کردند که با توجه به توانمندی‌های دانشجویان گروه روان‌شناسی بسیار به انجام این اقدام و نتایج آن امیدوار و خوشبین هستند.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :