ارزیابی مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند

۰۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۶۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۸

در راستای ارزیابی های دوره ای دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از عملکرد مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور، سه شنبه دو بهمن ماه یک تیم از دانشگاه های سمنان و تربت حیدریه برای ارزیابی فعالیت های مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند پرداختند.
آقای دکترشاهرخ مکوند حسینی (رئیس مرکز مشاوره دانشگاه سمنان) و آقای هادی مهرآمیز و خانم مرضیه داوودی مقدم (رئیس و معاون مرکز مشاوره دانشگاه تربت حیدریه) اعضای این تیم ارزیاب بودند که پس از انجام ارزیابی های لازم در جلسه ای با حضور آقای دکتر قادری معاون دانشجویی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در تمامی واحدهای مرکز مشاوره و درمان، پیشنهاداتی نیز به منظور تقویت برخی برنامه ها ارائه نمودند. در پایان نیز دکتر قادری، ضمن باارزش شمردن خدمات مشاوره و ارائه خلاصه ای از پیشینه مرکز مشاوره، بر لزوم اجرای گسترده برنامه های مبتنی بر افزایش امید و نشاط اجتماعی دانشجویان تأکید نمودند.
قابل ذکر است که پیش از این آقای هادی صمدیه و خانم نصرت رضایی نیز از مرکز مشاوره دانشگاه بیرجند به عنوان ارزیاب از مراکز مشاوره دانشگاه های شاهرود، سمنان، فرزانگان، دامغان، تربت حیدریه و گناباد بازدید داشتند.

 

کلید واژه ها: ارزیابی

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۳۹۹

نظر شما :