گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در دانشگاه بیرجند

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۱۸۹۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۶۰
هفته سراهای دانشجویی امسال در دانشگاه ها با شعار «خوابگاه دانشجویی، مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی» برنامه‌ریزی شد و با هدف ارتباط بین دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی و رسیدگی بیشتر به مشکلات دانشجویان که از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشت، برگزار شد.

 

 

 

 در این هفته با توجه به شعار سال جاری، برنامه های متنوعی ویژه دانشجویان دانشگاه بیرجند توسط مرکز مشاوره و توانمندسازی اجرا شد که  از جمله آنها می‌توان به کارگاه حضوری خوابگاه پسران(مهارت های ارتباطی در خوابگاه)، دومین دوره آموزشی هدف گذاری با رویکرد معنادرمانی، اجرای طرح خیر مقدم دانشجویان خوابگاهی، استقرار مددکاران در خوابگاه، ارائه طرح جشنواره سرآغاز (پیشنهاد شده توسط مرکز مشاوره و برگزاری آن با کلیه واحدهای دانشگاه) نشست حضوری پرسش و پاسخ با سرپرستان سراهای دانشجویی ... اشاره کرد.

امید آفرینی و همدلی در پسا کرونا، نشاط، ورزش و تندرستی، تنوع فرهنگی و مشارکت اجتماعی، بهداشت، سلامت جمعی و تغذیه سالم، مشارکت خیرین و خوابگاه سازی، اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی، مهارت محوری و سبک زندگی اسلامی_ایرانی از جمله شعارهای این هفته به شمار می روند.

آخرین ویرایش۱۷ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :