برگزاری نشست تخصصی نقش مدیران در ارتقای سلامت روان دانشجویان

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵ کد : ۱۹۰۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۵
این نشست با حضور معاونت فرهنگی، معاونت دانشجویی ، رؤسای پردیس دانشکده ها، مدیر امور فرهنگی، مدیران حوزه آموزش (مدیریت امور آموزشی و اداره تحصیلات تکمیلی)، مدیران حوزه معاونت دانشجویی به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی در یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به مدت ۳ ساعت برگزار گردید.

در ابتدای این نشست معاون دانشجویی دانشگاه دکتر موسوی، به اهمیت توجه به سلامت روان دانشجویان خصوصا در دوران پسا کرونا، تجربه سوگ و شرایط سخت دوران کرونا و عدم آشنایی دانشجویان با دانشگاه پرداختند.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی دکتر فرزانه پور ضمن تایید سخنان دکتر موسوی یادآور شدند از اهمیت مسائل پرورشی در کنار مسائل آموزشی نباید غفلت کرد.

همچنین مسئول نهاد رهبری آقای جعفری اهمیت تقدم تزکیه بر تعلیم را مورد تاکید قرار دادند. دکتر صمدیهء (رئیس مرکش مشاوره و توانمند سازی) نیز توصیفی از وضعیت موجود سلامت روان و آسیب های روانی اجتماعی ارائه کرده و به نقش مرکز مشاوره در نحوه برخورد و پیگیری این آسیب ها پرداختند.

تقویت روابط استاد دانشجویی، اهمیت فضا سازی در دانشکده ها، صرف هزینه برای اجرای برنامه های مختلف جشن فارغ التحصیلی دانشجویان، اهمیت سیاست گزاری های کلان و ..... از پیشنهادات و نظرات مطرح شده اعضا در این جلسه بود.

آخرین ویرایش۲۳ خرداد ۱۴۰۱

نظر شما :