برگزاری مجمع عمومی کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴ کد : ۲۰۸۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۶

مجمع عمومی کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند با هدف آشنایی بیشتر اعضای جدید با کانون همیاران و برنامه‌های آن در نیم‌سال جاری، با حضور رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی، مسئول کانون، دبیر، اعضای شورای مرکزی و اعضای جدید کانون در روز یکشنبه 15 آبان ماه 1401 در محل سالن بشارت مرکز مشاوره و توانمندسازی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر صمدیه ضمن خوش‌آمدگویی خدمت اعضای جدید کانون، از همکاری اعضای پیشین کانون تشکر به عمل آوردند و به اعضای جدید توصیه کردند برای توانمندسازی خود در چنین فعالیت‌هایی مشارکت بیشتری داشته باشند. در ادامه مسئول کانون به معرفی کانون، اهداف و وظایف آن پرداختند و پس از معرفی هر کدام از کمیته‌ها، دبیر و مسئولین هر کمیته برنامه‌های خود را شرح داده و در انتها هر عضو، کمیته‌ مورد نظر خود را تعیین نمود. این جلسه با استقبال دانشجویان همراه بود.

ضمناً در روز دوشنبه 16 آبان ماه 1401 مسئول و دبیر کانون جلسه‌ای با اعضای جدید که نتوانسته بودند در مجمع عمومی روز یکشنبه شرکت کنند، برگزار کردند و توضیحات کامل را در اختیار آنها قرار دادند و در پایان اعضای جدید، کمیته‌ مورد نظر خود را تعیین کرد.

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۴۰۱

نظر شما :