برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با رشته زیست‌شناسی، المپیاد علمی دانشجوئی و فرصت‌های شغلی رشته» ویژه دانشجویان ورودی رشته زیست شناسی

۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۱۶۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۳

کارگاه آموزشی «آشنایی با رشته زیست‌شناسی، المپیاد علمی دانشجوئی و فرصت‌های شغلی رشته» ویژه دانشجویان ورودی رشته زیست‌شناسی با تدریس دکتر هما ملایی، عضو هیات علمی گروه زیست‌شناسی و استاد راهنمای استعداد درخشان پردیس علوم پایه دانشگاه بیرجند و آقای پوریا حسین‌آبادی، مربی همتای مرکز مشاوره و توانمندسازی در پردیس علوم پایه، روز چهارشنبه 9 آذر ماه 1401، به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند و مربی همتای مرکز مشاوره و توانمندسازی در پردیس علوم پایه، به مدت 2 ساعت در پردیس علوم پایه دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در این کارگاه ابتدا آقای پوریا حسین‌آبادی توضیحاتی درباره‌ی آشنایی با معاونت فرهنگی و اجتماعی، انجمن‌های علمی و کانون‌های مختلف دانشگاه بیان کرد و سپس خانم دکتر هما ملایی به معرفی کامل رشته‌ی زیست‌شناسی، شیوه‌ی‌ صحیح مطالعه دروس، فرصت‌های شغلی رشته، المپیاد علمی دانشجویی و گرایش‌های مختلف رشته در مقاطع بالاتر پرداخت. در پایان نیز درباره‌ی زندگی خوابگاهی و مشکلات آن و ایجاد انگیزه در دانشجویان جهت ادامه تحصیل صحبت شد. کارگاه به صورت تعاملی برگزار گردید و به سؤالات دانش‌آموزان پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱

نظر شما :