کارگاه آموزشی «موهبت کامل نبودن» برگزار شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۴ کد : ۲۸۰۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰
این کارگاه آموزشی، در تاریخ های ۳۱ اردیبهشت و ۱ و ۵ و ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت ۸ ساعت به همت مرکز مشاوره و سبک زندگی در محل کارگاه امید مرکز مشاوره و سبک زندگی با تدریس آقای مصطفی حسین‌پور، کارشناسی ارشد روان‌شناسی تربیتی برگزار گردید.

آقای حسین‌پور، در جلسه اول پس از تعریف بی‌نقص‌گرایی (کمال‌گرایی) به انجام رول‌پلی با یکی از شرکت‌کنندگان پرداختند. سپس معیارهای تشخیصی بی‌نقص‌گرایی، خصوصیات اصلی بی‌نقص‌گرایان و انواع رفتارهای بی‌نقص‌گرایان برای شرکت‌کنندگان توضیح داده شد. در جلسه دوم پس از خودارزیابی شرکت‌کنندگان بر مبنای ویژگی‌های بی‌نقص‌گرایان، انواع بی‌نقص‌گرایی (فرد محور، دیگر محور و تجویز شده از سوی اجتماع)، پیامدهای منفی بی‌نقص‌گرایی و مزایای بی‌نقص‌گرایی شرح داده شد.

در جلسه سوم مجدداً خود ارزیابی انجام شد و سپس هزینه‌های بی‌نقص‌گرایی، پارادوکس موجود در بی‌نقص‌گرایی، نقش ژن‌ها و انتخاب‌های فردی در بی‌نقص‌گرایی شکایت‌های بی‌نقص‌گرایان توضیح داده شد و کاربرگ‌هایی جهت تمرین به شرکت‌کنندگان داده شد. در جلسه پایانی پس از بررسی قواعد و مفروضه‌های بی‌نقص‌گرایی در شرکت‌کنندگان و کاربرگ‌ها به بیان راهکارهایی برای تغییر در افراد بی‌نقص‌گرا پرداخته شد.

آخرین ویرایش۱۶ خرداد ۱۴۰۳

نظر شما :