گفتگو زنده با موضوع «تجربه موفق در دانشگاه»

۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۵ کد : ۱۴۹۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۴۳
گفتگو زنده با موضوع «تجربه موفق در دانشگاه»، سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در این گفتگو ابتدا خانم نادری از خانم حیدری، خواستند تا نحوه دو رشته‌ای شدن و موارد مربوط به آن را توضیح دهند. سپس خانم حیدری به توضیح کامل اینکه دانشجو دو رشته‌ای چه کسی است، چطور می‌توان دو رشته‌ای شد، چالش‌های این مسیر چیست و مزایا و معایب آن پرداختند و در پایان این بخش به سوالات همراهان گرامی نیز پاسخ داده شد.

پس از آن خانم نادری از خانم سیارفرد، خواستند تا از مسیر المپیاد برای همراهان صحبت کنند. خانم سیارفرد به تشریح کامل نحوه شرکت در المپیاد، مراحل المپیاد، نحوه ورود به مقطع کارشناسی ارشد از طریق المپیاد و همچنین تجربه موفق در کنوکور کارشناسی ارشد پرداختند و در پایان به سوالات همراهان گرامی پاسخ داده شد.

سپس خانم سیارفرد و خانم حیدری به توضیح نحوه برنامه‎ریزی و مدیریت زمان برای مطالعه بهتر، استفاده بهینه از زمان و موفقیت تحصیلی پرداختند. همچنین راهکارهایی را در این مسیر به کار گرفته بودند و در موفقیت آن‌ها موثر بود را برشمردند و با همراهان به اشتراک گذاشتند و ویژگی‌های شخصیتی‌شان را فکر می‌کردند در این به آن‌ها یاری رسانده است را بیان کردند.

در پایان به این سوال که آیا اگر به گذشته برگردید باز هم همین مسیر را انتخاب می‎کنید پاسخ دادند و به سایر سوالات مطرح شده هم پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۳۰ مهر ۱۴۰۰

نظر شما :