برگزاری بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست توسط مرکز مشاوره و توانمندسازی و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲ کد : ۲۰۶۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۴

بازدید یک‌روزه از فضاهای آموزشی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فضای آموزشی و امکانات پردیس کشاورزی با حضور آقای مهندس گندمی، آقای مهندس دقیقی، خانم دکتر فلکی و خانم فاطمه علی آبادی مسئول طرح مربیان همتا در مرکز مشاوره و توانمندسازی، مربیان همتای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و اعضای کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند، به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی و پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه بیرجند در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار گردید.

در این برنامه دانشجویان از محیط آموزشی پردیس کشاورزی، مزرعه تحقیقاتی، باغ امیرآباد و مجموعه دامپروری بازدید به عمل آوردند. در ابتدا آقای مهندس گندمی توضیحاتی در مورد ادوات کشاورزی داده و سپس دانشجویان در مزرعه تحقیقاتی پردیس کشاورزی با انواع کشت و محصولات مزرعه آشنا شدند. در ادامه در باغ امیرآباد، آقای سید امیرحسین حسینی سرمربی همتا گروه زراعت به معرفی طرح مربیان همتا و رشته زراعت پرداختند و در انتهای برنامه، دانشجویان از مجموعه دامپروری بازدید کردند. این بازدید با استقبال زیاد دانشجویان نوورود همراه بود.

آخرین ویرایش۰۴ آبان ۱۴۰۱

نظر شما :