جلسه هماهنگی درخصوص برگزاری اولین مدرسه توانمندسازی شغلی به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه با همکاری پارک علم و فناوری استان

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۶۵۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۶۳
این جلسه با هدف تصمیم‌گیری و هماهنگی در ارتباط با برگزاری برنامه مدرسه توانمندسازی شغلی با حضور دکتر هادی صمدیهء، رئیس مرکز مشاوره و توانمندسازی و آقایان مهندس اسماعیل هوشیارمقدم، احسان حسنی و حسن نیلی نمایندگان پارک علم و فناوری استان و کارشناسان واحد آموزش، پژوهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مرکز مشاوره و توانمندسازی در تاریخ سه‌شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ در محل مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدا دکتر صمدیهء، ضمن خیر مقدم به محورهای جلسه و لزوم قطعی شدن برنامه‌ها اشاره کردند. ایشان همچنین، پیشنهادات مرکز مشاوره توانمندسازی دانشگاه را در خصوص زمان، مکان و نحوه برگزاری برنامه‌ها ارائه دادند. در ادامه مهندس هوشیار مقدم، به بیان تصمیمات پارک علم و فناوری استان در خصوص برگزاری این برنامه پرداختند و در خصوص جامعه هدف، زمان و مکان برگزاری و رویدادهای همراه رایزنی شد و تصمیم نهائی اخذ گردید. مقرر شد این برنامه از 9 بهمن ماه تا 15 اسفند ماه برگزار گردد. در خصوص مکان برگزاری نیز، تصمیم گرفته شد با توجه به عناوین، برگزاری هر یک از دوره‌ها در سه مکان پردیس شهدا، کلاس‌های مشترک دانشگاه بیرجند، و پارک علم و فناوری استان انجام گیرد. در انتها، در ارتباط با عناوین ، شکل و تاریخ دقیق برگزاری هر یک از دوره‌ها توافق شد.

لازم به ذکر است این برنامه ویژه دانشجویان کارشناسی دانشگاه بیرجند است و به شکل حضوری و تکلیف‌محور با تعداد محدود شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۵ دی ۱۴۰۰

نظر شما :