اخبار

حضور مشاوران، کارشناسان و مددکاران مرکز مشاوره و توانمندسازی در اولین دوره ارتقا و مهارت‌افزایی کشور با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۱ کد : ۱۹۹۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۹

دوره ارتقا و مهارت‌افزایی در تاریخ ۵ تا ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در مجتمع آدینه تهران توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید. این دوره با‌ محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار گردید. خانم سمانه موسوی، خانم راضیه ملکوتی و خانم فاطمه نادری در بخش مشاوران، روان‌شناسان و کارشناسان حضور داشتند. سرفصل‌های دوره مشاوران و کارشناسان شامل نقش باور در سلامت، سبک زندگی سالم، الگوی سلامت معنوی، سلامت و سبک زندگی، سبک زندگی و طب اسلامی، رویکرد دین به جنسیت، حیات طیبه، مسئله جمعیت و روابط پیش از ازدواج، تحولات دانشگاه و سبک زندگی می‌شد.

خانم نصرت رضایی و خانم نرگس صباغ گل به عنوان مددکاران اجتماعی در این دوره حضور داشتند. چالش‌های زندگی دانشجویی در دوران پسا کرونا، مصاحبه انگیزشی، مداخله تخصصی مددکاری، معرفی پیشگیری و مداخله در بحران، مداخله دارویی و مقابله با مسمومیت‌ها از جمله سرفصل‌های آموزش ویژه مددکاران اجتماعی بود.

در این دوره نشست‌هایی نیز با مدیر کل و کارکنان دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی برگزار شد.  لازم به ذکر است که همکاران مرکز مشاوره در قسمت تولید محتوای آموزشی در حوزه سلامت روان همکاری داشتند.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۴۰۱

نظر شما :