برگزاری وبینار ازدواج موفق

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۷۱۱۶ اخبار کارگاه های آموزشی
تعداد بازدید:۱۰۵۸
به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، وبینار ازدواج موفق با تدریس خانم سمانه موسوی، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در تاریخ ۱۸ و ۲۰ بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای‌روم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در جلسه اول خانم موسوی مهارتهای لازم برای داشتن خانواده‌ای موفق را برشمردند و سپس به تعریف ازدواج و ضرورت آموزش‌های پیش از ازدواج اشاره کردند. در ادامه استعاره‌های مهم ازدواجی را با شرکت‌کنندگان بررسی کردند و به تبادل نظر پرداختند. در پایان جلسه به شرایط تحقق ازدواج موفق اشاره شد.

جلسه دوم وبینار با مرور مطالب جلسه قبل آغاز شد، سپس آمادگی‌های لازم برای ازدواج و اشخاص پر خطر برای ازدواج به طور کامل توضیح داده شدند. به تمرین‎های جهت خودآگاهی ازدواجی و شناسایی ملاک‎های ازدواجی اشاره شد. کتاب‎های آموزش پیش از ازدواج، ازدواج بدون شکست و رابطه مؤثر، مهارت‌های زناشویی معرفی شدند و مراحل عبور از تجرد به تأهل توضیح داده شدند. در پایان وبینار سؤال‌هایی مطرح شدند تا شرکت‌کنندگان پاسخ دهند.

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۴۰۰

نظر شما :