ویژه برنامه نوروز کرونایی

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۷ کد : ۱۲۵۷۸ اخبار موفقیت اتفاقی نیست ...
تعداد بازدید:۱۳۶۹
ویژه برنامه نوروز کرونایی توسط دبیرخانه مراکز مشاوره منطقه ۹ کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و دانشگاه بیرجند در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه اسکای روم برگزار گردید.

این برنامه با خیر مقدم جناب آقای دکتر خامسان(ریاست دانشگاه بیرجند) آغاز و پس از آن کلیپ موسیقی سنتی بیرجند و استند آپ کمدی پخش شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. در ادامه میزگردی با موضوع شادکامی و خوشبختی با حضور خانم دکتر بزمی(جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان)، آقای نیری(رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی) و دانشجویان همیار سلامت روان دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

در بخش بعدی برنامه، کلیپ منتخب مسابقه ساخت کلیپ با موضوع خوشبختی پخش شد و پس از آن سخنرانی جناب آقای حجه الاسلام میرزایی-نماینده محترم مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با موضوع خوشبختی از نگاه اسلام پخش شد.

بخش بعدی برنامه به صحبت های آقای دکتر صفاری نیا، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت روان دانشجویان اختصاص یافت و در انتها اسامی برندگان مسابقه سوژه های امید در قاب تصویر،  ساخت کلیپ با موضوع خوشبختی و امید،پازل مهربانی و ... اعلام شد.

کلید واژه ها: نوروز کرونایی خوشبختی

آخرین ویرایش۲۴ فروردین ۱۴۰۰

نظر شما :