برگزاری وبینار امروز فردای دیروز است

۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۹ کد : ۱۴۹۲۲ اخبار کارگاه های آموزشی
تعداد بازدید:۱۱۶۵
وبینار امروز فردای دیروز است با تدریس سرکار خانم راضیه ملکوتی در روز دو‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در سامانه وبینار دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

این وبینار در ادامه وبینار نظم در امور تحصیلی برگزار گردید و در ابتدا به مرور مطالب جلسه قبل پرداخته شد و سپس به توضیح هدف‌گذاری و طبقه‌بندی اهداف شمال اهداف تثبیت‌شده، اهداف انعطاف‌پذیر، اهداف شدنی/داشتنی و اهداف انجام دادنی پرداخته شد و فعالیتی که در انتهای جلسه گذشته قرار بود شرکت‌کنندگان  انجام دهند بررسی شد.

پس از آن اپلیکیشن مدیریت زمان معرفی و نحوه استفاده از آن توضیح داده شد. همچنین فعالیت‌های دیگری برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان به طور کامل تشریح شدند و توصیه‌هایی در این خصوص مطرح شد.

در اواسط وبینار نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی صحیح و زمان‌بندی مناسب مطرح شد و برای برنامه‌ریزی‌های بزرگ و نحوه به دست آوردن زمان لازم برای انجام کار (زمان انباشته و زمان با فاصله) را تشریح کردند؛ و امتیازها و معایب این روش بیان شدند.

نحوه برنامه‌ریزی صحیح و ویژگی‌های یک برنامه‌ریزی مناسب به طور کامل تشریح شدند. اهمال‌کاری و دلایل آن شامل مهارت‌های ضعیف مدیریت زمان، اشکال و ضعف در تمرکز، ترس و اضطراب، باورهای منفی، خسته‎کننده بودن کار و ترس از شکست توضیح داده شدند؛ همچنین راهکارهایی برای داشتن مطالعه هدفمند و ثمربخش معرفی شدند.

در پایان 20 تکنیک مدیریت فرصت‌ها برشمرده شدند و کتاب‌های مفیدی از جمله هدف‌گذاری در کامیابی، هفت پیکر موفقیت و مدیریت زمان معرفی شدند.

آخرین ویرایش۲۷ مهر ۱۴۰۰

نظر شما :