اخبار - آرشیو

مراسم گرامیداشت روز پدر

مراسم گرامیداشت روز پدر

به مناسب ولادت حضرت امام علی (ع) و پاسداشت مقام پدر، مراسمی با حضور همکاران حوزه معاونت دانشجویی به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند در سالن بشارت برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری وبینار تنظیم هیجان

برگزاری وبینار تنظیم هیجان گالری

به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند وبینار تنظیم هیجان با تدریس خانم نرگس صباغ‌گل، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، ویژه دانشجویان و عموم علاقمندان طی دو جلسه در تاریخ ۱۹ و ۲۴ بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای‌روم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری وبینار خانواده متعادل

برگزاری وبینار خانواده متعادل گالری

به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، وبینار خانواده متعادل با تدریس خانم سمانه موسوی، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در تاریخ ۲۳ بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای‌روم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری وبینار ازدواج موفق

برگزاری وبینار ازدواج موفق گالری

به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، وبینار ازدواج موفق با تدریس خانم سمانه موسوی، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در تاریخ ۱۸ و ۲۰ بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای‌روم مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری وبینار گفت و گویی در باب وسواس

برگزاری وبینار گفت و گویی در باب وسواس گالری

به همت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه بیرجند، وبینار آموزشی «گفت و گویی در باب وسواس» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سطح استان خراسان جنوبی با تدریس دکتر زهرا دانایی، دکتری روان‌شناسی عمومی و روان‌شناس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سامانه اسکای روم مرکز مشاوره برگزار گردید.

ادامه مطلب